مزاياي مشاوره رايگان كه اثبات شده اند از نظر علمي

۸ بازديد

مزاياي مشاوره رايگان كه اثبات شده اند از نظر علمي

 

هر كسي كه فرصت همكاري با يك مشاور ماهر را داشته باشد ، مي تواند مزاياي شخصي اين تجربه را بيان كند.

 

گزارش خود هميشه در ايجاد شواهد تجربي چالش هايي را ايجاد مي كند. فراواني تجزيه و تحليل ها شواهد علمي را جمع آوري كرده است كه نشان مي دهد نتايج مشابهي در فرهنگ ها ، زمينه هاي اقتصادي اجتماعي و تشخيص ها وجود دارد.

فوايد مشاوره

 

تمركز بر تأثير و بيان احساسات. روانكاوي به جاي عوامل شناختي ، بر احساسات تمركز مي كند.

كاوش در تلاش براي جلوگيري از افكار و احساسات ناراحت كننده.

شناسايي الگوها و موضوعات مكرر در احساسات.

بحث در مورد تجربيات گذشته با تمركز بر توسعه.

تمركز بر روابط بين فردي

تمركز بر رابطه درماني

كاوش ايمن از زندگي فانتزي

آگاهي از اين كه حدود 18 درصد از مردم با نوعي اختلال رواني يا اختلال روبرو شده اند (هاروي و گامپورت ، 2015) يك دعوت به عمل است. در حالي كه افراد ممكن است تشخيص يا مداخله رواني و دارويي را دريافت كنند ، تعداد قابل توجهي از افرادي كه تشخيص داده مي شوند از مشاوره اي كه ممكن است به پيشرفت آنها كمك كند ، دريافت نمي كنند. دسترسي به خدمات و مقرون به صرفه بودن خدمات در بسياري از مناطق بايد بهبود يابد.

 

حوزه هاي جديد مشاوره در ده سال گذشته با استفاده از فناوري رشد كرده است. مشاوره آنلاين به بيماران دسترسي فوري داده است ، اما داده هاي تجربي كمي در مورد مزاياي اين دسترسي جمع آوري شده است (كوهن و كر ، 1999). برخي از بيماران كه با اضطراب روبرو هستند ، در تعاملات مشاوره كامپيوتري ، مانند آگاهي بيشتر از فرايندهاي داخلي ، ارزش پيدا كرده اند.

 

براي برآوردن انتظارات تجربي انجمن روانشناسي آمريكا ، يك گروه كاري تشكيل شد كه بر مداخلات موثر در دهه 1990 تمركز كرد. اين امر منجر به جنبشي به نام درمان تجربي معتبر (EVT) شد (وامپولد ، ليختنبرگ و واهلر ، 2002). هنگام تعيين اعتبار علمي مداخلات ، هفت اصل براي كمك به طبقه بندي ها ارائه شد.

 

هنگام ارزيابي نتايج مداخله ، سطحي از ويژگي بايد در نظر گرفته شود. سپس مي توان شواهدي در مورد اثربخشي مداخلات از يك دسته بندي گسترده به يك دسته بندي دقيق تر و خاص تر طبقه بندي كرد.

 

سطح تخصص نبايد به تشخيص DSM محدود شود. اين اصل به پزشكان اين امكان را مي دهد تا به جاي ارائه مداخلات صرفاً بر اساس اختلالي كه در حال درمان هستند ، كل فرد تحت درمان را در نظر بگيرند.

 

داشتن ديدگاهي از علم كه با رويكرد شخصي و درك خاص از تجربه فردي آميخته شده است ، براي مطلوب و موثر بودن نتايج ضروري است. در حالي كه مداخله ممكن است با يك مشتري خوب كار كند ، ديگري ممكن است آن را كاملاً نامناسب و براي شرايط آنها مفيد نباشد.

مطالعات روانشناسي مثبت به طور تجربي ثابت كرده است كه مداخلات خاص باعث افزايش شادي و كاهش علائم افسردگي مي شود .

 

منبع:

https://bit.ly/3miBHzj

 

مكان نصب دستگاه DVR و NVR

۷ بازديد

مكان نصب دستگاه DVR و NVR

 

 

تجهيزات امنيتي به مثابه چشم و گوش يك مكان به حساب مي آيند. وقوع هر اتفاق و رخدادي در مكان مورد نظر توسط دوربين مداربسته   ثبت و در دستگاه هاي ضبط (NVR يا DVR) ضبط مي گردد و در صورت نياز هشدار هاي لازم توسط اين سيسيتم به كاربر مي رسد. به همين دليل بايد مكان مناسبي را براي نصب اين تجهيزات در نظر بگيريد كه از نظر سارقين، افراد خرابكار و يا هر عامل بيروني ديگري در امان باشد.
اين مقاله راهكارهايي را براي نصب ادوات سيستم مداربسته در بهترين جاي ممكن در مكان مورد نظر ارائه مي دهد.
در ابتدا بايد بدانيد كه چه از يك سيستم مداربسته آنالوگ استفاده مي كنيد و چه از دوربين هاي IP يا تحت شبكه هر دو اين سيستم ها مي توانند در معرض خطر دستكاري و تخريب قرار بگيرند. بنا بر يك تصور اشتباه عده اي از كاربران تصور مي كنند كه در نصب دوربين هاي ديجيتال از سيم و كابل كشي استفاده نمي گردد. پس خطر قطع و دستكاري كابل ها و سيم ها در اين سيستم ها وجود ندارد. اما اين تصور كاملا غلطي است و در نصب دوربين هاي تحت شبكه نيز از كابل هاي شبكه و كابل برق نيز استفاده مي گردد.

همانطور كه ميدانيد دستگاه DVR براي ضبط تصاوير ويدئويي مورد استفاده قرار مي گيرد و به طور كلي محل ذخيره سازي و مديريت كليه اطلاعات ارسالي از دوربين ها است. به همين دليل از حساسيت بالايي برخوردار است و بايد در جاي مناسبي دور از دسترس افراد متفرقه و ساير عوامل فيزيكي قرار گيرد. در ادامه به معرفي مكان هايي كه جهت نصب ان مناسب هستند مي پردازيم:
دستگاه هاي ضبط ويدئويي همچون NVR يا DVR اجزاي اصلي ذخيره سازي فيلم ها بوده و به عنوان يك مركز نظارت عمل مي كنند. اين دستگاه ها همواره هدف بسياري از سارقين و افراد خرابكار قرار مي گيرند؛ پس لازم است كه حتما در مكان مناسبي جاي بگيرند:

1. استفاده از باكس ها و محفظه هاي قفل دار

بعضي از كاربران از محفظه هاي قفل دار استفاده مي كنند كه مي تواند روش جالبي باشد. اما اين مسئله نيز وجود دارد كه خود اين محفظه بايد در كجا قرار بگيرد كه در اين رابطه بايد نكات زير را در نظر گرفت:

  • نقطه اي را انتخاب كنيد كه براي كابل كشي ها مناسب باشد.
  • اطمينان حاصل كنيد كه نقطه مورد نظر داراي تهويه مناسبي باشد.
  • مكان مورد نظر به دور از مواد اشتعال زا باشد.

2. DVR يا NVR را در اتاق زير شيرواني يا سقف قرار دهيد

مكان ديگري كه مي توانيد دستگاه خود را در آن قرار دهيد سقف اتاق يا استفاده از اتاق هاي زير شيرواني است(در صورت وجود). در اين حالت ممكن است كمي كابل كشي هاي مربوطه دشوار به نظر بيايند و يا حتي براي دسترسي به اطلاعات موجود در دستگاه مجبور به استفاده از نردبان شويد اما دسترسي سارقين به اطلاعات شما تا حدود زيادي كاهش مي يابد.

3. مخفي كردن آنها در داخل ديوار يا سقف كاذب

سقف ها و ديوار هاي كاذب نيز مي توانند مكان مناسبي براي سيستم مداربسته شما باشند و حتي مي توانيد پس از قرار دادن دستگاه خود درون آنها با وسايل تزئيني مانند قابل عكس ساعت ديواري يا آويزهاي تزئيني سقفي آنها را بپوشانيد كه جلب توجه نكند.

4. از كمد(لباس، اسناد و مدارك و ...) يا قفسه هاي كتاب استفاده كنيد

اگر سيستم مداربسته در منزل است مي توانيد از يك كمد بي اهميت كه كمتر از آن استفاده مي كنيد براي مخفي كردن سيستم خود استفاده كنيد و يا مي توانيد آن را در قفسه هاي كتاب قرار داده و اطرافش را با وسايل دكوري بپوشانيد كه در معرض ديد نباشد.
در پايان لازم به ذكر است كه ممكن است سارقين به سراغ رديابي سيم و كابل كشي هاي دوربين رفته و از اين طريق اتصال دستگاه ها با يكديگر را قطع كنند پس بهتر است از وسايلي براي پنهان سازي سيم ها كابل ها استفاده كنيد. براي مثال مي توانيد آنها را در داخل ديوار ها يا قرنيز ها كار گذاري نماييد.

 

  1. نصب دوربين مداربسته
  2. هايك ويژن
  3. دوربين مداربسته هايك ويژن
  4. دوربين مدار بسته هايك ويژن

 

حفاظ آكاردئوني آهني ايمن و مقاوم

۷ بازديد

حفاظ آكاردئوني آهني ايمن و مقاوم

حتما تا پيش از اين با حفاظ آكاردئوني آهني و خاصيت منحصر به فرد آن آشنايي پيدا كرده ايد و مي دانيد كه امروزه در غالب آپارتمان ها از حفاظ آكاردئوني آهني به جهت بالا بردن سطح ايمني خانه ها استفاده مي شود. اما اگر قصد خريد اين نوع از درب ها را در ذهن خود مي پرورانيد، طبيعتا توجه به يك سري نكات در اين زمينه بسيار حائز اهميت مي باشد. چرا كه اين عوامل تأثير مستقيمي در حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )دارند كه شما به هنگام خريد اين نوع از درب ها با آن مواجه خواهيد شد. بنابراين اگر قيمت هاي متفاوتي را از حفاظ آكاردئوني آهني در بازار مشاهده كرديد، طبيعتا بايستي به دنبال تفاوتي در ساخت و مدل و ساير عوامل ديگر در آن ها بود تا اين تفاوت حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )نمود پيدا كند. ما براي سهولت در خريد شما به ذكر اين علت و عوامل پرداخته ايم تا شما را از سردرگمي اوليه در خريد حفاظ آكاردئوني آهني رهايي بخشيم. پس اگر درصدد خريد حفاظ آكاردئوني آهني به جهت امنيت و آسايش بيشتر منزل و مأواي خويش هستيد، ادامه مطلب را از دست ندهيد تا به درك درست و صحيح تري به هنگام خريد اين نوع از درب هاي ضد سرقت دست يابيد.

عوامل مختلف در حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )

براي شفاف سازي پيش از خريد حفاظ آكاردئوني آهني بايستي به يك سري نكات و علل و عوامل اشاره شود كه تمامي اين عوامل در حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )در پايان كار دخيل مي باشند تا به اين منظور هر يك از افراد با برآورد اين عوامل مختلف پيش از خريد حفاظ آكاردئوني آهني، انتخابي شايسته داشته باشند و بودجه احتمالي خود را در اين راستا مدنظر قرار دهند. اين عوامل مختلف كه موجب تغيير در حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )مي گردند

جنس حفاظ آكاردئوني آهني ضد سرقت

مسلما هر چقدر جنس حفاظ آكاردئوني آهني مطمئن تر و مستحكم تر باشد، امنيت بيشتري را به همراه خواهد داشت و خيال اعضاي خانواده را تا حد بسيار زيادي نسبت به خريد حفاظ آكاردئوني آهني مطمئن تر مي سازد. بنابراين نبايستي در همان وهله نخست حفاظ درب آكاردئوني ( ضد سرقت )پايين و ارزان قيمت ما را بفريبد و بدون هيچ گونه فكر و انديشه اي دست به خريد حفاظ آكاردئوني آهني ارزان قيمت زد

 

ساخت درب حياط ويلايي ( لوكس )

ساخت درب حياط ويلايي ( لوكس ) هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي اسليمي اشاره كرد.

در نهايت، فلزاتي كه گرام قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند كه با تغيير شكل آن ها در واقع درب حياط ويلايي ( لوكس ) از آن ها ساخته مي شد. شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، انواع درب حياط ويلايي ( لوكس ) فرفورژه در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود و به شما اين امكان را ميدهد كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.

انواع درب حياط ويلايي ( لوكس )

البته انواع درب حياط ويلايي ( لوكس ) يكي نيست و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را مشاهده كنيد كه در واقع براي ويلاها مورد استفاده قرار مي گيرند. بايد بدانيد كه انواع مختلف درب حياط ويلايي ( لوكس ) ويژگي هاي متفاوتي دارند و همين هم باعث مي شود كه استفاده از آن ها در مناطق مختلف متفاوت باشد. شما ميتوانيد هم از درب هاي چوبي و هم از درب هاي فلزي به عنوان درب حياط ويلايي ( لوكس ) استفاده كنيد البته دقت داشت هباشيد كه استفاده از برخي از آن ها در برخي از نقاط كشور مجاز نيست چرا كه ممكن است امنيت خانه و ساختمان شما را با مشكل روبرو كنند.

براي مشاوره با كارشناسان آهن ايرانيان در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

 

مشكلات تلويزيون سوني كه بايد براي رفع آن ها با سرويس تي وي تماس گرفت

۷ بازديد

مشكلات تلويزيون سوني كه بايد براي رفع آن ها با سرويس تي وي تماس گرفت

سرويس تي وي تصميم دارد در اين بخش از بلاگ در مورد بعضي از اشكالات تلويزيون هاي سوني را صحبت كند، با ما همراه باشيد.

قطع شدن صداي تلويزيون سوني

در اين مشكل تلويزيون به طور طبيعي روشن شده ولي صداي تلويزيون با تاخير وصل مي شود كه مدت زمان اين تاخير به مرور بيشتر مي شود. در مراحل اوليه بخش پاور تلويزيون مشكل پيدا مي كند كه به مرور مشكل تلويزيون به بخش سيستم كنترل هم سرايت مي كند.

ايجاد لكه هاي رنگي در تصوير تلويزيون سوني

اين اشكال بيشتر در مدل ?? و ?? اينچ ديده مي شود و دليل مشكل، مشكل در بخش LCDهاي RGB تلويزيون است و يكي از مشكلاتي است كه در اثر طولاني بودن ساعات مصرف ايجاد مي شود. ايجاد لكه هاي رنگي در تصوير از مواردي است كه درخواست زيادي را در تعمير تلويزيون سوني به خود اختصاص داده است.

نوار صورتي رنگ در بالاي تصوير تلويزيون سوني

در اين مشكل يك نوار عرضي به پهناي ?? سانتي متر در بالاي تصوير به رنگ صورتي ديده مي شود كه به مرور زمان عرض اين نوار بيشتر شده و از يك مرحله به بعد بخش پاييني تصوير را تحت تاثير قرار مي دهد. اين نوار در صورت كم شدن نور تصوير كمتر، ديده نمي شود به همين دليل در بعضي موارد بعد از تعويض لامپ تصوير تلويزيون تلويزيون پروجكشن سوني بدليل ايجاد مشكل در بخش بلاك نوري تلويزيون ديده مي شود. در صورت روبرو شدن با اين مشكل مي توانيد از سرويس تي وي كمك بگيريد.

منوي مشكل ياب تلويزيون سوني

تلويزيونهاي سوني داراي سيستم مشكل ياب داخلي مي باشند و قطعه يا بخش خراب تلويزيون بوسيله كدگذاري چشمك زدن لامپ جلوي تلويزيون نشان داده مي شود تا سهولت بيشتري در امر تعمير تلويزيون سوني ايجاد شود.

چشمك زدن چراغ جلوي تلويزيون هاي سوني در منوي ويژه اي كه در بخش سرويس مد تلويزيون قرار دارد، قابل دسترسي است و بوسيله آن مي توان متوجه شد كه قبلا چه مواردي به عنوان مشكل معرفي شده است: به عبارت ساده تر اگر تلويزيون سوني دچار مشكل و اشكالي شود كه بخش پروتكتور فعال شود اين كد در بخشي از منوي داخلي تلويزيون ثبت و ضبط مي شود كه در صورت لزوم قابل دسترسي است و با مطالعه آن مي توان متوجه شد كه قبلا تلويزيون چه مشكلاتي داشته و يا چه موارد تعميري روي آن انجام شده است.

اين بخش از منوي داخلي در تلويزيون هاي سوني با فشار دادن پشت سر هم دكمه هاي DISPLAY+5+(+VOL)+POWER ON قابل دسترسي است و با وارد كردن اين كد منويي به شكل زير ظاهر مي شود كه تعداد چشمك ها و مشكل مربوطه را گزارش مي دهد.

در منوي Self Check در تلويزيون هاي سوني، عدد اول تعداد چشمك ها و عبارت مقابل آن معرف بخش يا قطعاتي است كه در برخورد با آن تعداد چشمك، بايد به سراغ آن برويم و عدد آخر تعداد دفعاتي است كه اين چشمك نشان داده شده است. براي نمونه در منوي بالا تعداد ? چشمك براي مشكل تلويزيون در بخش پنل معرفي شده كه همانطور كه مي بينيد تعداد ?? بار اين علامت داده شده ولي در بقيه كدها اعداد هم رديف ?? تغييري نداشته اند كه نشانه سلامت تلويزيون در آن بخش هاست.

منوي مشكل ياب در حل اشكال تلويزيون كمك زيادي مي كند كه شايد عمده ترين آن ها را بايد آگاهي كارشناس از مشكلاتي دانست كه به صورت مداوم در تلويزيون ظاهر نمي شود مثلا در تلويزيون هاي پروجكشن سوني مشكلي وجود دارد كه گاها تلويزيون روشن نشده و چراغ چشمك زن تلويزيون ?? بار چشمك ميزد. اما ديده شده كه زمان مراجعه كارشناس، مشكل گفته شده در آن لحظه وجود نداشته است كه با وجود منوي مشكل ياب، مشكل شناسايي شده و تعمير تلويزيون با موفقيت انجام شده است.

دليل خاموش روشن شدن تلويزيون سوني

خاموش و روشن شدن مداوم تلويزيون سوني مي تواند نشان دهنده وجود مشكلات سخت افزاري يا نرم افزاري در تلويزيون باشد. علل زير مي توانند باعث به وجود آمدن اين اشكال باشند:

مشكل مين برد تلويزيون كه باعث چشمك زدن چراغ آن مي شود اما با وجود روشن شدن چراغ، خود تلويزيون روشن نمي شود.

مشكل مدار استندباي هم مي تواند باعث ايجاد اختلال در شناسايي حالت استندباي تلويزيون شده و تلويزيون را در اين حالت نگه مي دارد.

استفاده از كابل هاي نامرغوب HDMI، اين كابل هاي باعث به وجود آمدن اتصالي هاي كوچك و در نتيجه روشن نشدن تلويزيون مي شوند.

ويروسي شدن تلويزيون هوشمند به وسيله اتصال فلش هاي آلوده هم مي تواند باعث خاموش شدن و روشن نشدن تلويزيون شوند.

در صورت مواجه شدن با اين مشكلات مي توانيد با سرويس تي وي تماس بگيريد.

خطاي ???? تلويزيون سوني

اين خطا در چه زمان هايي ديده مي شود:

وقتي در حال به روزرساني نرم افزارهاي تلويزيون خود مي باشيد.

زمان دانلود آخرين آپديت هاي نرم افزارها

وقتي دانلود آپديت هاي شما به پايان مي رسد

وقتي در حال اتصال به اكسس پوينت ها چه به صورت با سيم و چه بي سيم براي دسترسي به اينترنت مي باشيد.

زمان اتصال يا راه اندازي اپليكيشن ها

حل خطاي ???? تلويزيون سوني

روش اول: براي حل اين خطا اين مراحل را دنبال كنيد، در اول مطمئن شويد كه تلويزيون به شبكه اينترنت متصل است.

?. روي كنترل از راه دور تلويزيون دكمه خانه يا home را بزنيد.
?. تنظيمات يا setting را انتخاب كنيد.
?. در منوي تنظيمات preferences يا اولويت ها را انتخاب كنيد.
?. setup يا راه اندازي را انتخاب كنيد.
?. در بخش راه اندازي، شبكه يا network را انتخاب كرده و در اين بخش هم راه اندازي شبكه يا network setup را برگزينيد.
?. در بخش راه اندازي شبكه ” وضعيت شبكه و تنظيمات آن” يا View Network settings and status. را باز كنيد.
?. بررسي اتصال يا check connection را انتخاب كنيد.

اگر موفق به حل اين خطا نشديد بايد كه براي حل اشكال از يك متخصص تعمير تلويزيون سوني كمك بگيريد.