تاثير طراحي وب سايت در كسب و كار ها...

۱۸ بازديد

طراحي وب سايت

طراحي سايت آميزه اي از دانش، هنر و خلاقيت استفاده از عناصر ديداري، و توان مهندسي در چيدن آن ها كنار يكديگر است. هنگامي كه يك سايت بر مبناي اصول و هارموني اجزا طراحي شود علاوه بر جذب نگاه دائمي مخاطب، ميتواند فارغ از محدوديت هاي زمان، به اثري جاودانه تبديل شود.

امروزه سفارش طراحي وبسايت در ليست اولويت هاي هر شركت يا كسب و كاري قرار گرفته است. صاحبان مشاغل ميدانند كه روز به روز به تعداد كاربران اينترنت افزوده ميشود و برخورداري از پايگاهي خوب در دنياي مجازي نياز به توجه ويژه اي دارد. افزايش تاثيرگذاري يك سايت در جلب نظر مخاطب و همچنين تخصصي شدن حرفه طراحي وبسايت، ميطلبد كه نگاهي حرفه اي به اين مقوله داشته باشيم.

f8vz_b1.jpg

تاثير طراحي وب سايت در كسب و كار ها...

روزانه هزاران وبسايت در جهان، صدها وبسايت در ايران و احتمالا ده ها وبسايت كه مستقيم يا غيرمستقيم رقيب شما محسوب ميشوند راه اندازي ميگردند. يافتن جايگاهي مناسب و محكم در اين ميان موفقيتي است كه به سادگي محقق نميشود و قواعد انجام آن در تخصص طراحان حرفه اي سايت است. شركت نرم افزاري اسپاد با شناخت جامعي كه از فضاي مجازي دارد، كسب و كارتان را بررسي كرده و وبسايت شما را مطابق با نيازهايتان و سليقه مخاطبان شما طراحي ميكند. بدين ترتيب ميتوانيد كسب و كارتان را در دنياي مجازي نيز به درستي معرفي كرده و با طراحي سايت حرفه اي، خدمات و محصولات خود را به خوبي به مخاطبانتان ارائه كنيد.

اگر در حال حاضر يك وبسايت داريد اما زمان زيادي از فعاليت آن ميگذرد، پيشنهاد ميكنيم كه آن را به دست طراحان و تحليلگران با تجربه اسپاد بسپاريد تا سايت شما را بررسي كرده و در صورت نياز تغييرات و بهينه سازي هايي را روي آن اعمال كنند؛ در اين صورت مي توانيد مطابق با تكنولوژي روز طراحي وبسايت حركت كنيد. اگر هم هنوز سايتي نداريد، تيم مجرب اسپاد آماده است تا با طراحي وبسايت خلاقانه و بروز و بهينه سازي و سئوي سايت مسير روشني را در كسب و كار آنلاين برايتان فراهم سازد.

چرا به طراحي سايت نياز داريم؟ سايت يا شبكه هاي اجتماعي؟

فرض كنيد صاحب يك وبسايت فروشگاهي هستيد، اينكه صرفا با مخاطبانتان در ارتباط باشيد يا عكس محصولات را به آنها نشان دهيد كافي نيست، بلكه بايد با يك وبسايت فروشگاهي جامع و مناسب، شرايطي فراهم كنيد كه كاربران به شكلي آسان و سريع اقدام به خريد كنند. همچنين ميتوانيد به طور دقيق آمار بازديد كاربران، ميزان فروش و تمامي فعاليت ها را مديريت كنيد.

البته با انجام بازاريابي شبكه هاي اجتماعي ميتوانيد فعاليت خود را در اين فضا مديريت كرده و بهترين نتيجه را از آن بدست آوريد.

شركت اسپاد با سابقه طراحي وب سايت فروشگاهي ، نيازها و خواسته هاي شما را برآورد ميكند و با بودجه متناسب شما وب سايت در خور شما را طراحي خواهد كرد.

 

تخصص هاي دخيل در طراحي وب سايت

افرد و تخصص هاي مختلفي در روند طراحي سايت نقش دارند. شركت اسپاد طي سالها فعاليت حرفه اي در اين زمينه، متبحرترين و متخصص ترين ها در حوزه طراحي وبسايت را در قالب يك تيم منسجم در كنار هم قرار داده تا بهترين خروجي ممكن حاصل شود. سفارش طراحي سايت شما از اولين گام يعني مشاوره تا آخرين گام يعني راه اندازي، بدست بهترين افراد سپرده خواهد شد. همانطور كه در ساختن يك برج بلند قامت اشخاص مختلف با تخصص هاي متفاوت در كنار يكديگر فعاليت ميكنند، در اسپاد نيز پروژه طراحي سايت توسط تحليلگران، طراحان، برنامه نويسان، پشتيبانان و مديران پروژه به شكلي هماهنگ و ساختار يافته انجام ميشود. پس از پياده سازي كامل سايت، متخصصين بازاريابي ديجيتال و بازاريابي محتوايي اسپاد، پيشنهادات حرفه اي خود را جهت ورودي شكوهمندانه و حضوري موفق در محيط مجازي، به مشتريان محترم ارائه ميكنند.

فاكتورها و مفاهيم طراحي سايت

همواره طراحي وب سايت در چهارچوب و قالب مشخصي انجام ميشود. رعايت استانداردها و اصول طراحي وبسايت و همچنين توجه به تكنولوژي هاي روز طراحي وبسايت در اين امر مؤثر است.
اگر نيازبه طراحي سايت حرفه اي داريد ، شركت اسپاد با تجربه چندين ساله در طراحي وب سايت هاي حرفه اي با گستردگي مشتريان در سطح كشور آماده همكاري با شما براي طراحي ، پياده سازي و پشتيباني حرفه اي وب سايت شماست.

 

 

كاراك؛ مركز تخصصي ريمپ خودرو

۳۹ بازديد

كاراك؛ مركز تخصصي ريمپ خودرو

fqye_e1.jpg

براي افراد نا آگاه و كساني كه اولين بار است كه قصد تنظيم و بازيابي اي سي يو (ECU) اتومبيل را دارند، بهتر است ابتدا به توضيح اين مسئه بپردازيم كه ريمپ چيست و در ريمپ خودرو دقيقا چه كاري انجام داده مي شود و پس از آن خودرو چگونه كار مي كند.

به طور خلاصه مي توان گفت كه در ريمپ واحد كنترل موتور خودرو را به روز و اصلاح مي كنيم. واحد كنترل موتور همان اي سي يو (ECU) است ECU . در حقيقت كامپيوتر خودرو است كه اطلاعات را از تمام سنسورهاي اتومبيل و ورودي ها دريافت كرده و پارامترهاي عملياتي موتور را تعريف مي كند. اي سي يو با ارزيابي و تجزيه و تحليل پيوسته و مداوم ورودي هايي مانند اكسيژن موجود در گازهاي اگزوز، دريچه هاي ورودي گاز، دماي محيط و موتور، الزامات سوخت رساني و موارد ديگر و نيز بازگرداندن مجدد اطلاعات به داخل خودرو، خروجي هاي بهينه را ارائه مي دهد.

ريمپ اي سي يو چيست؟

ريمپ اي سي يو در واقع به معناي تغيير تنظيمات كارخانه بر روي كامپيوتر اتومبيل ها و جايگزين كردن و اصلاح پارامترها و جداول مختلف به منظور بهينه سازي عملكرد يا وضعيت اقتصادي خودرو طبق خروجي هاي مورد نظر است. دليل آن كه شركت ها و مراكز ريمپ اي سي يو مي توانند تنظيمات را تغيير دهند، قدرت خودرو را افزايش دهند و شرايط را از نظر اقتصادي بهبود بخشند اين است كه وقتي كارخانه هاي سازنده خودرو كاليبراسيون موتور را تكميل مي كنند، لازم است شرايط محيط هاي گوناگون در نظر گرفته شود و تنظيمات واحد كنترل موتور خودرو متناسب با ويژگي هاي جغرافيايي موثر در عملكرد موتور (فشار هوا، دماي هوا، ارتفاع از سطح دريا) تغيير يابد.

در ريمپ اتومبيل فشار سوخت، زمان احتراق، نسبت اكسيژن به سوخت، تنظيمات ورودي دريچه گاز و نقشه محدود كننده گشتاور تغيير كرده و اصلاح مي شود. موتور خودروهاي جديد پارامترهاي گوناگون بسياري دارند كه بر عملكرد و توان اتومبيل تاثير مي گذارد و متخصصان ريمپ و تيونينگ براي ارتقاي خودرو بايد به آن ها توجه كنند.

fbee_e2.jpg

ريمپ اي سي يو چه مزيت هايي دارد؟

تنظيم كامپيوتر خودرو (ريمپ كردن) موجب افزايش چشمگير گشتاور و قدرت موتور مي شود كه پاسخگويي بهتر دريچه گاز، تاخير محسوس توربو، منحني گشتاور گسترده تر و به طور كلي تبديل خودرو به اتومبيلي مطلوب براي رانندگي را در بر داد. از بين بردن محدوديت هاي غير ضروري موتور مي تواند عملكرد خودرو شما را به طرز چشمگيري بهبود بخشد؛ اين كار اغلب بدون نياز به انجام تغييرات اضافي و افزودن مواردي چون اگزوزهاي اضافه، اتصالات داخلي و ... صورت مي گيرد.

از مزاياي ديگر ريمپ خودرو مي توان به صرفه جويي در مصرف سوخت و كاهش هزينه ها اشاره كرد. تغيير منحني گشتاور بر توانايي خودرو در پاسخ به ورود بنزين كم تر اثر گذاشته و عملكرد خودرو در مصرف سوخت را بهبود مي بخشد.

به طور كلي مزيت هاي ريمپ خودرو عبارتند از:

افزايش قدرت و گشتاور

در ريمپ كردن مي توان محدوديت هايي كه كارخانه سازنده بر روي اتومبيل اعمال كرده را حذف كرد؛ در طي اين فرآيند مي توانيد بسته به منطقه اي كه در آن زندگي مي كنيد، پارامترهاي وسيله نقليه خود را دقيق تر تنظيم كنيد. تنظيم دقيق همه اين موارد باعث افزايش قدرت و گشتاور موتور مي شود.

بهبود مصرف سوخت

تنظيم اي سي يو به افزايش مسافت طي شده با يك باك بنزين و نيز كاهش مصرف سوخت خودرو كمك مي كند.

بهبود عملكرد خودرو

بهبود عملكرد خودرو باعث مي شود كه رانندگي برايتان آسان تر شده و پارامترهاي موثر در عملكرد موتور تا 40 درصد ارتقا يابند.

بهبود پاسخگويي دريچه گاز

ريمپ اي سي يو مي تواند به ميزان قابل توجهي به بهبود قابليت واكنش موتور و پاسخگويي دريچه گاز كمك كند. اين مسئله براي افرادي كه نگران كارايي و عملكرد اتومبيل خود هستند بسيار حائز اهميت است.

بسيار منعطف و قابل تنظيم

نكته مهم در مورد ريمپ خودرو اين است كه كاملا مطابق با نيازهاي شما قابل تنظيم هستند و شما مي توانيد بسته به نياز خود تنظيمات را تغيير داده و موتور اتومبيل خود را ارتقا دهيد.

مزاياي ريمپ در مركز ريمپ و تيونينگ كاراك

همان طور كه در بالا نيز به آن اشاره شد، ريمپ اي سي يو به علم برنامه نويسي كامپيوتر خودرو گفته مي شود كه طي اين پروسه خودرو از طريق بهينه سازي سيستم برقي و موتوري تقويت مي شود. ريمپ اي سي يو اگر توسط افراد متخصص و آموزش ديده انجام شود نه تنها به خودرو آسيب نمي رساند، بلكه عمر مفيد موتور را افزايش داده و سبب بالا رفتن راندمان خودرو مي شود. مركز تخصصي ريمپ و تيونينگ كاراك خدمات ريمپ و تقويت و بهبود عملكرد خودرو را هم براي خودروهاي جديد و هم براي خودروهاي قديمي با قيمت و كيفيت تضمين شده به شما ارائه مي دهد. ريمپ اي سي يو خودروهاي جديد به منظور افزايش شتاب اتومبيل انجام مي شود؛ براي ريمپ خودروهاي قديمي تر تراشه كامپيوتر موتور خودرو به طور كامل برداشته شده و با يك تراشه جديد كه نرم افزار جديد در آن موجود است، جايگزين مي شود. از ديگر خدماتي كه ريمپ كردن به شما ارائه مي دهد كاهش سطح آلايندگي و كمك براي دريافت گرفتن معاينه فني خودرو است. با ريمپ كردن خودرو خود در مركز كاراك به كاهش مصرف سوخت، رفع كپ، كاهش دماي فن، افزايش عمر موتور، افزايش قدرت، افزايش شتاب و روان شدن اتومبيل خود كمك كنيد. مركز ريمپ كاراك كليه خدمات مربوط به تغيير نرم افزار كامپيوتر خودرو و تقويت موتور را براي خودروهاي ايراني و نيز خودروهاي وارداتي ارائه مي دهد. از جمله خودروهايي كه در كاراك قابل ريمپ و چيپ تيونينگ هستند عبارتند از: پژو 405، پژو 206، پژو 207، پرشيا، دنا، سمند، ال 90، تيبا، ساندرو، برليانس، SPORTAGE، OPTIMA، CERATO، JAC S5 , S3 , J5 AT , J4 AT

منبع: خبرگزاري مهر

 

روش هاي جمع بندي كنكور

۳۷ بازديد

روش هاي جمع بندي كنكور

3x5a_e2.png

) جمع بندي كنكور چيست و از كي شروع ميشود؟

بسياري از بچه ها از دوران جمع بندي مي ترسند. آنها فكر مي كنند وقتي نام نتيجه گيري فرا مي رسد ، به اين معني است كه مدت زمان كوتاهي تا امتحان سراسري باقي مانده و نتايج آزمون سراسري مشخص شده است و آن همين است! در صورتي كه اصلاً اينگونه نباشد كه دوره جمع بندي دوره اي حدود دو ماه از ابتداي ارديبهشت است تا كنكور شروع مي شود و ادامه مي يابد.

دليل اينكه همه مي گويند اين دوران بسيار طلايي است و همه تأكيد زيادي بر آن مي كنند ، اين است كه بهره وري شما در اين دوره بسيار زياد است و اگر برنامه مطالعه خوبي داريد ، مي توانيد موقعيت خود را به راحتي تغيير دهيد.

بهترين منابع براي جمع بندي درس ها در كمترين زمان پكيج هاي 6040 حرف آخر هست.

دواطلب هاي زيادي بوده اند كه نمرات خوبي كسب كرده اند ، اما به دليل اينكه در دوره جمع بندي از روش جمع بندي آزمون سراسري استفاده نكردند ، با افت سطح روبرو شدند و برعكس ، دانش آموزاني بودند كه از نظر تحصيلي وضعيت خوبي ندارند ، اما با روش آنها در پايان امتحان ورودي پيشرفت بسيار خوبي داشته اند

به طور خلاصه ، در دوره جمع بندي، آنچه را كه قبلاً خوانده ايد مرور كرده و بازيابي مي كنيد. اين كار در فواصل زماني مختلف و به روش هاي مختلفي انجام مي شود كه در زير با جزئيات صحبت خواهيم كرد.

 

 

) ? اقدام مهم براي دوره جمع بندي كنكور

در اين بخش مي خواهيم در مورد ضروريات دوره جمع بندي صحبت كنيم. ما اين بخش را در 4 مورد بررسي مي كنيم.

اول: مرور كردن

مهمترين چيز در طول دوره جمع بندي بررسي مواردي است كه شما قبلاً خوانده ايد ، روش بررسي دوره جمع بندي همان زمان بقيه است و تنها تفاوت اين است كه مدت زمان جمع و جور و حجم درس ها است.

دوم: آزمون هاي شبيه ساز منزل

از پايان ماه فروردين، بهتر است تست هاي شبيه سازي را در خانه شروع كنيد. يكي از الزامات روش خلاصه آزمون ورودي همان تست هاي شبيه سازي است. بسياري از كودكان از اين موضوع مي ترسند و وقتي از آنها مي پرسيم چرا ، آنها مي گويند: ما هنوز درس را تمام نكرده ايم و نبايد به امتحان برويم.

اين ايده كاملاً اشتباه است. براي شروع اين آزمون ها نيازي به تمام مراحل درسي را نداريد. هدف از حل اين تست ها پيدا كردن نقاط ضعف و تقويت آنها و مرور مباحثي است كه شما آنها را مي شناسيد. دارد. بنابراين اين موضوع را به هيچ وجه ناديده نگيريد.

سوم: امتحانات جامع چهره به چهره در طول جمع بندي امتحانات حضوري را از دست ندهيد. برخي داوطلبان در اين دوره به دليل نگراني از كمبود وقت ، در اين آزمونها شركت نمي كنند تا بتوانند در تخيل خودشان بيشتر تحصيل كنند! اگر اين تفكر صحيح نيست و شما بايد در طي دوره خلاصه اين مهارت هاي آزمون چهره به چهره را انجام دهيد تا مهارت هاي آزمون گيري خود را نيز تقويت كنيد ، همچنين با تجزيه و تحليل اين تست ها نقاط قوت و ضعف خود را پيدا خواهيد كرد و مي توانيد يك برنامه ريزي مناسب داشته باشيد ، نقاط ضعف خود را تقويت كرده و نقاط قوت خود را حفظ كنيد ، در مقاله بعدي ما تمام تست هاي آزمون را مرور كرده ايم و گفتيم شركت در 4 مرحله از آزمونهاي ارزشيابي براي نتيجه گيري ضروري است.

چهارم: آمادگي رواني و خودشناسي علمي

در پايان ، شما بايد به خود شناسي برسيد. شما بايد هر رويدادي را كه ممكن است باعث شود شما دچار اضطراب و استرس و نگراني نشويد و تمركز خود را از دست بدهيد ، شناسايي كنيد و با تمرين در طول مدت بسته براي آنها آماده شويد. به عنوان مثال ، اگر وجود هرگونه صدا شما را منحرف مي كند ، سعي كنيد در تست هايي كه حل كرده ايد به صورت آزمايشي و شبيه سازي شده ، شرايطي را فراهم كنيد تا فضاي كاملاً ساكت و آرام نباشد ، با اين كار ، به تدريج عادت مي كنيد كه حفظ كنيد. تمركز شما با وجود صدا همچنين ، خود را براي همه اتفاقات بد و حتي وحشتناك جلسه آزمون ورودي آماده كنيد. شما بايد تجسم كنيد كه اگر اين اتفاق بيفتد ، آيا مي توانم از نظر ذهني جلسه را كنترل كنم؟ اين مهارت با تكرار ، تمرين و تقويت روحيه و شجاعت به دست مي آيد

همچنين بايد درك كاملي از خود و توانايي خود در حل سوالات داشته باشيد. به عنوان مثال ، بر اساس مباحثي كه مطالعه كرده ايد ، بايد پيش بيني تعداد سؤالي را كه مي توانيد در آزمون ورودي حل كنيد ، داشته باشيد. با انجام اين كار مي توانيد در جلسه آزمون ورودي انتخاب كنيد و در نتيجه باعث اتلاف وقت نمي شويد و در جلسه امتحان با برنامه و دانش عمل خواهيد كرد. شما همچنين از استرس خلاص شده و موقعيت ها را راحت تر مديريت مي كنيد. براي آسانتر كردن اين پيش بيني ، حتماً مقاله بودجه را براي سؤالات آزمون ورودي بخوانيد. خلاصه ، براي خودتان تعيين كنيد كه مثلاً چه تعداد از 25 سؤالي را كه مي خواهم در درس ادبيات به آنها پاسخ دهم؟

با پكيج هاي 6040 موسسه حرف آخر مي تونيد تو 100 روز همه درس هاتون رو تموم و مرور بكنيد.

 

) معرفي ? روش جمع بندي كنكور

خب به مهم ترين بخش از مقاله رسيديم. در اين بخش مي خواهيم دو روش براي جمع بندي آزمون ورودي معرفي كنيم كه اجراي اين روش ها براي دو ماه آخر دوره جمع است. اگر به خاطر داريد ، در ابتداي اين مقاله گفتيم كه دوره جمع بندي از ماه ارديبهشت آغاز مي شود و تا كنكور ادامه مي يابد. اما نحوه كار در ماه اول متفاوت است و شما هر دو مطالب قبلي را مرور مي كنيد و مي توانيد مطالب جديد را بخوانيد. البته بهتر است تحصيلات دروس عمومي را تا پايان فروردين به پايان برسانيد. به اين ترتيب امتحانات جامع عمومي را از ماه مه شروع مي كنيد و در كنار حل امتحانات ، اين دروس را مرور مي كنيد.

 

روش اول: روش آزمون هاي سه روز يك بار

 

در اين روش شما بايد يكي از امتحانات ورودي سالهاي گذشته را در فواصل سه روزه در شرايطي مانند شرايط كنكور قبول كنيد. اين كار به تيمي از روزها نياز دارد. سپس در نيمه دوم روز بايد آزمايش را تحليل كرده و نقاط قوت و ضعف خود را مشخص كنيد. براي انجام اين كار ، بايد يك كتابچه داشته باشيد و به هر تست يك صفحه اختصاص دهيد. براي هر آزمون بايد يك جدول تهيه كنيد و فصل ها و مباحث هر درس را مشخص كنيد. پس از حل تست ، مي فهميد كه مباحث مورد نياز براي بررسي ، براي كدام مباحث براي حل تست هاي بيشتر ، كدام مباحث براي حذف كلي ، و كدام مباحث براي دوباره خواندن است. به عبارت ديگر ، اين وظيفه دو روز آينده شما را تعيين مي كند

اكنون براي دو روز ديگر برنامه اي بنويسيد و مطالعه خود را شروع كنيد. البته بايد بدانيد كه اين يك معجزه نخواهد بود و پس از حل يك تست و دو روتر عيب يابي ، تمام نقاط ضعف شما برطرف مي شود. بايد صبور باشيد و سعي كنيد در هر دو روز مدتي را صرف مطالعه و بررسي هر درس كنيد. به عبارت ديگر ، حل اين تست ها هر سه روز يكبار منجر به مطالعه شما خواهد شد. توجه داشته باشيد كه براي برخي از مباحث شما بايد بطور معمول و روزانه برنامه ريزي كنيد. به عنوان مثال ، اگر پس از حل يك آزمون ، به اين نتيجه رسيديد كه در حل تست هاي تمايل معنايي مشكل داريد ، بايد شامل حداقل آزمون تمايل معنايي در برنامه روزانه خود تا امتحان ورودي باشيد.

با همان روش خلاصه كردن امتحان ورودي ، مي توانيد به روش ديگري براي مطالعه دروس عمل كنيد. به جاي اينكه همه دروس را به صورت موازي اجرا كنيد ، مي توانيد فقط در طول دو روز كه مي خواهيد مطالعه كنيد ، فقط يك درس برنامه ريزي كنيد. به عنوان مثال روز شنبه و نيمه اول روز امتحان ورودي را حل مي كنيد و در نيمه دوم روتر آن را آناليز مي كنيد و براي دو روز آينده برنامه ريزي مي كنيد.

برنامه شما فقط مي تواند شامل زيست شناسي سال 10 باشد. اين بدان معني است كه در طي دو روز آينده ، شما فقط زيست شناسي سال دهم را مرور ، بازيابي و عيب يابي خواهيد كرد. شما تست هاي استرس و سال دهم اتر را حل مي كنيد ، آنها خودشان را آزمايش مي كنند. به عبارت ديگر ، با اين روش جمع بندي آزمون ورودي، تخيل شما از كل زندگي سال دهم خلاص مي شود

 

اين روش دوري از نتيجه گيري در امتحان ورودي به چه كسي پيشنهاد مي كند؟

اين روش جمع بندي امتحان ورودي يعني هر سه روز يك بار به كساني كه مطالب را نخوانده اند و تمام كتاب ها را كامل نكرده اند توصيه مي شود. همچنين داوطلباني كه تست هاي زمان تست كمتري را در طول سال حل كرده اند ، به عبارتي مهارت لازم براي شركت در آزمون را ندارند. همچنين بسياري از داوطلبان در تست هايي كه به صورت موضوعي به صورت موضوعي حل مي كنند ، خوب عمل مي كنند ، اما در آزمون ها ، نمي توانند درصد خوبي كسب كنند.

 

روش دوم: روش آزمون هاي پنج روز يك بار

 

اين روش جمع بندي آزمون ورودي بر اساس خلاصه ها و حاشيه نويسي هاي شما است. در اين روش شما طبق آزمون نمي رويد و هر درس را جداگانه و كاملاً خلاصه مي كنيد. به عبارت ديگر ، در يك دوره زماني كوتاه ، با استفاده از خلاصه ها و حاشيه نويسي هاي خود ، شما يك درس كامل را مطالعه مي كنيد ، تست هاي داراي برچسب را حل مي كنيد ، آزمون هاي جامع آن درس را حل و بررسي مي كنيد. و بعد به درس بعدي مي رويد

به عنوان مثال ، در چهار تا پنج روز ، شما كليه فيزيك را با خلاصه خود مرور مي كنيد ، و سپس برخي از تست هاي فيزيك داراي برچسب خود را مرور و دوباره حل مي كنيد. اين مي تواند سه روز تا سه روز و نيم طول بكشد. در مرحله بعد ، به مدت نيم روز تا يك روز ، آزمون هاي جامع دروس فيزيك را حل خواهيد كرد. براي اين كار مي توانيد از منابع خلاصه استفاده كنيد

 

دورخيز اين روش جمع بندي كنكور را به چه كساني پيشنهاد مي كند؟

 

اين روش براي كساني است كه مهارت هاي تست را مي دانند و در زمينه تست حرفه اي هستند و همچنين هيچ چيز جديدي براي مطالعه ندارند و قبلاً همه مطالب را خوانده اند ، بررسي هاي به موقع انجام داده اند ، به عبارتي بر روي كليه مطالب حاكم است. همانطور كه گفتيم اين روش مبتني بر جمع بندي و حاشيه نويسي است. بنابراين براي استفاده از آنها براي بررسي ، بايد خلاصه ها و يادداشت هاي كاملي را در اختيار داشته باشيد

) تذكرات مهم دوره جمع بندي كنكور

تا كنون ، ما به برخي از كارهاي و نكاتي از دوره خلاصه ذكر كرده ايم ، اما در اينجا ما اين كارها را دوباره با هم تكرار مي كنيم

تا حد امكان مطالب جديد را نخوانيد، از طرح سؤال و برطرف كردن مشكلات نترسيد. زمان را بين بررسي و آزمايش تقسيم كنيد و تمام وقت خود را صرف مطالعه يا آزمايش نكنيد

خواب خود را مختل نكنيد و مطابق روز برگزاري آزمون ورودي ، يك ساعت خواب ثابت داشته باشيد. و بدون توجه به بودجه آزمون ورودي ، بررسي و خلاصه نكنيد

 

 

) صحبت پاياني

با خواندن اين مقاله ، متوجه شديد كه دوره جمع بندي آزمون ورودي غول پيكر نيست ، بلكه يك دوره زماني مناسب براي بررسي و مطالعه دوره هاي پرمحتوا است. با توجه به ويژگي هاي خود ، سعي كنيد يكي از دو روش ذكر شده را براي جمع بندي آزمون ورودي انتخاب كنيد و مطابق آن ادامه دهيد. از اين دوره نترسيد و بدانيد كه هر چه زودتر به درك خودتان برسيد ، مي توانيد زمان و برنامه خود را آسان تر كنيد.

يك راهكار اساسي براي كنكور با تكنولوژي آموزشي حرف آخر، كه مي تونيد در كمترين زمان همه درس هاتون رو تموم بكنيد و تا روز كنكور چند بار همشون رو مرور بكنيد.

 

khedmatazma in media

۴۰ بازديد

رسانه هايي كه خدمت از ما را معرفي و توصيه كرده اند را براي شما گرداوري كرده ايم 

http://postca.loxblog.com/post/144

http://postbf.parsiblog.com/Posts/231

http://postcr.blog.ir/post/125

http://postbd.parsiblog.com/Posts/232

http://postac.blog.ir/post/187

http://posstac.loxblog.com/post/286

http://postcs.blog.ir/post/136

http://postar.parsiblog.com/Posts/244

http://postej.blog.ir/post/176

http://postbv.loxblog.com/post/219

http://postap.parsiblog.com/Posts/149

http://postao.parsiblog.com/Posts/140

http://postcj.loxblog.com/post/153

http://postec.blog.ir/post/211

http://postah.loxblog.com/post/281

http://postcp.blog.ir/post/127

http://postak.parsiblog.com/Posts/136

http://posteg.blog.ir/post/185

http://postaj.loxblog.com/post/156

http://postct.blog.ir/post/125

http://postan.blog.ir/post/156

http://postby.loxblog.com/post/140

http://posteq.blog.ir/post/179

http://postaf.parsiblog.com/Posts/160

http://postco.blog.ir/post/126

http://postaj.blog.ir/post/169

http://postey.blog.ir/post/143

http://postep.blog.ir/post/158

http://postbx.loxblog.com/post/154

http://posten.blog.ir/post/273

http://posteu.blog.ir/post/146

http://postba.parsiblog.com/Posts/170

http://postcl.blog.ir/post/126

http://postbs.loxblog.com/post/275

http://postbu.loxblog.com/post/247

http://postch.blog.ir/post/126

http://postei.blog.ir/post/136

http://postbe.parsiblog.com/Posts/334

http://postcf.loxblog.com/post/150

http://postcn.blog.ir/post/125

http://postcb.loxblog.com/post/148

http://postch.loxblog.com/post/140

http://postem.blog.ir/post/267

http://postaf.loxblog.com/post/295

http://postbk.parsiblog.com/Posts/147

http://postad.blog.ir/post/229

http://posstaq.blog.ir/post/157

http://postcb.blog.ir/post/158

http://postcg.loxblog.com/post/146

http://postag.parsiblog.com/Posts/140

http://postcm.loxblog.com/post/148

http://postck.blog.ir/post/124

http://postef.blog.ir/post/197

http://postah.blog.ir/post/150

http://postce.blog.ir/post/156

http://postaq.parsiblog.com/Posts/136

http://postci.loxblog.com/post/138

http://postcv.blog.ir/post/143

http://postcn.loxblog.com/post/139

http://postao.loxblog.com/post/299

http://postea.blog.ir/post/220

http://posstap.blog.ir/post/161

http://postev.blog.ir/post/144

http://postbt.loxblog.com/post/148

http://postah.parsiblog.com/Posts/159

http://postcm.blog.ir/post/135

http://postex.blog.ir/post/141

http://postcq.blog.ir/post/126

http://postcj.blog.ir/post/126

http://postcd.loxblog.com/post/140

http://postez.blog.ir/post/143

http://posteo.blog.ir/post/142

http://postaj.parsiblog.com/Posts/237

http://postaf.blog.ir/post/192

http://postat.parsiblog.com/Posts/146

http://postbc.parsiblog.com/Posts/144

http://postag.loxblog.com/post/163

http://postci.blog.ir/post/125

http://postet.blog.ir/post/146

http://postak.loxblog.com/post/385

http://postbz.loxblog.com/post/140

http://posteb.blog.ir/post/207

http://postek.blog.ir/post/185

http://postcb.parsiblog.com/Posts/263

http://postav.parsiblog.com/Posts/133

http://postck.loxblog.com/post/142

http://postax.parsiblog.com/Posts/132

http://postad123.loxblog.com/post/491

http://postcl.loxblog.com/post/140

http://postas.parsiblog.com/Posts/299

http://postan.loxblog.com/post/217

http://postcu.blog.ir/post/136

http://postao.blog.ir/post/163

http://postew.blog.ir/post/142

http://postbw.loxblog.com/post/161

http://posteh.blog.ir/post/150

http://postan.parsiblog.com/Posts/158

http://postau.parsiblog.com/Posts/135

http://postel.blog.ir/post/254

http://postag.blog.ir/post/155