مشاوره روانشناسي

۳۰ بازديد

مشاوره روانشناسي

تمامي بيماري‌هاي جسمي ما روان تني است، امراض صعب العلاجي همچون سرطان هم به سبب نفرت و خشمي است كه فرد طي ساليان متمادي زندگي خود اندوخته است، بيماري آرتروز در اثر انتقاد و خودسرزنش‌گري پديد مي آيد و بسياري امراض ديگر، اين موضوع كه از طريق علمي هم به اثبات رسيده، ضرورت اهميت دادن به روان را برايمان به خوبي تشريح مي‌كند، ما با بيماري‌ها، اختلالات روزمره تنها روانمان را آزار نمي‌دهيم، بلكه جنبه‌هاي وسيعي از سلامت و زندگيمان را در مخاطره قرار مي‌دهيم.

در مشاوره‌هاي روانشناسي ذهن شما از تمامي چراها آزاد شده و به چگونه ها آشنا مي شود.

مشاور روانشناسي كيست؟

اولين و شايد مهم ترين ويژگي يك مشاور اين است كه شما را نصيحت نمي كند، بلكه در هر موضوعي با تكيه بر راه حل هاي علمي كه امتحان خود را پس داده اند و متدهاي روز دنيا راهنمايي هاي لازم را ارائه مي دهد، از طرفي درصدد قضاوت و پيشداوري شما نبوده و از هر فرد ديگري براي كسب مشورت امين تر مي باشد. در حقيقت نقش يك مشاور روانشناس، تشويق شما براي ديدن انتخابهاي موجود و يافتن راه حل هاي مخصوص جهت ايجاد تغييراتي مثبت در زندگيتان است، اين مشاوران مانند دوستي هستند كه نه به واسطه احساسات و به صورت كوركورانه بلكه با ديد وسيع و بر پايه دانش خود، شما را گام به گام در مشكلاتتان همراهي ميكنند و نكته مهم اينكه به جاي شما تصميم نمي گيرند، بلكه تنها بهترين راه حلها را پيشنهاد داده و انتخاب نهايي را به عهده خودتان مي گذارند به قولي برايتان ماهي نمي گيرند بلكه گام به گام تا تبديل شدن به يك ماهيگير حرفه اي همراهيتان مي كنند

 

معرفي گروه مشاوره روانشناسي

اگر چه اغراق به نظر مي رسد ولي بايد گفت تمام جنبه هاي زندگي ما نياز به مشاوره روانشناسي دارد، زيرا همواره در پي هر مشكلي هيجانات منفي راه تصميم گيري منطقي را بر ما سد ميكند، به همين سبب هم گروه مشاوره روانشناسي آرموو در مقايسه با ساير گروه ها از حيث زير گروه پر بارتر بوده تا پاسخگوي نياز مشاوره گيرندگان در تمامي سطوح و با هر چالشي باشد، البته موفقيت مشاوران ما نياز به تلاش صادقانه و پيگيرانه شما هم دارد، روند مواجهه افراد با چالش هاي زندگي شخصي بوده و هر فردي بسته به تلاش خود در اين راه سريعتر رشد مي نمايد،

زير گروه هاي گروه مشاوره روانشناسي از قرار زير هستند:

  • مشاوره خانواده
  • مشاوره كودك و نوجوان
  • مشاوره روابط زناشوئي
  • مشاوره ازدواج
  • مشاوره تربيتي
  • مشاوره افسردگي
  • مشاوره فردي
  • مشاوره روانشناسي تحصيلي
  • مشاوره اعتياد
  • مشاوره وسواس
  • استرس و اضطراب در مديريت بحران

 

 

اين اختلالات ما را با مجموعي از چراها مواجه مي كند، چرا در روابطم موفق نيستيم؟ چرا آرامش ندارم؟ چرا زندگي مشتركم در مخاطره قرار دارد و تاب و تحمل تنهايي را هم ندارم؟ چرا تحمل خودم را ندارم؟!!!!

 

??? مردم مبتلا به سندروم ويبره ي فانتوم هستند، يعني وقتي گوشي آنها روي ويبره نيست حس ويبره دارند، شماهم جزو اون ??? هستيد؟

 

چگونه خانواده شاد و موفقي باشيم؟

مشاوره خانواده

خانواده اجتماعي از افراد با علايق و سليقه هاي گوناگون است، تا به حال به اين موضوع دقت كرده ايد كه افراد بيشترين چالش را با خانواده خود دارند، اين امر به سبب اجباري بودن تشكل خانواده است، زيرا ما در انتخاب و نحوه رفتار با دوستان خود، قدرت انتخاب داشته و در نهايت مي توانيم قيد رابطه دوستانه مان را بزنيم، ولي خانواده به سبب پيوندهاي عاطفي و خوني ميان افراد از اين قاعده مستثني است و هر چالشي در آن علاوه بر تاثير مستقيم بر اعضا، راه برون رفت مشخصي هم ندارد. داشتن خانواده اي شاد و موفق كعبه آمال تمامي افراد است، راه برآوردن اين خواسته و رفع تعارض ميان اعضاي خانواده در مشاوره هاي روانشناسي گره گشايي مي گردد. در حقيقت در اين نوع مشاوره‌ها آموزش هاي لازم جهت پذيرش اعضاي خانواده نسبت به يكديگر گام به گام ارائه مي گردد و چگونگي تعامل صحيح آنها با يكديگر آموزش داده مي شود، اعضاي خانواده مي آموزند كه به دور از هر گونه كنترلي همديگر را هماهنگونه كه هستند پذيرا بوده و تلاش براي تغيير يكديگر را كنار بگذارند، در چنين محيطي انرژي هر فرد تنها به خود معطوف گشته و چنين خانواده اي پله‌هاي ترقي را با سرعت بيشتري مي پيمايد، زيرا اعضا آن به اين درك رسيده اند كه اگر مي‌خواهند دنيا را تغيير دهند، اول بايد خودشان را عوض كنند.

 

 

چگونه با كودكم رفتار كنم، چطور فرزند نوجوانم را درك كنم؟

مشاوره كودك و نوجوان

چگونگي رفتار با كودكان و نوجوانان خود شاخه اي از علم روانشناسي است، ايجاد چنين شاخه اي به سبب اهميت بسيار فراوان دوران كودكي در ايجاد شخصيت انسان است، جالب است بدانيد ريشه تمامي مشكلات افراد در سن كودكي رقم خورده و رفع آن كاري غير ممكن به نظر مي رسد، افراد با آموزش ها و كسب تجربه در حقيقت راه مواجهه با  آسيب هاي دوران كودكي را مي آموزند، ولي اين زخم ها هميشه جاي خود را در روان فرد باقي ميگذارند، نحوه صحيح رفتار با نوجوان هم براي جلوگيري از آسيب هاي احتمالي نقشي حياتي دارد، در حقيقت در اين سن فرد به سبب بلوغ با بحران هاي هويتي بسياري مواجه مي گردد، كما اينكه تغييرات ظاهري در بدن و چهره فرد پديدار گشته كه برخي از نوجوانان تاب تحمل اين تغييرات را هم ندارند، برخي بر اين باورند صرف برآوردن نيازهاي مالي فرزندان براي رشد آنها كافيست و حتي با همين استدلال هم بچه دار مي شوند ، همين نوع نگاه باعث ايجاد جامعه اي بيمار مي شود، كودك بيش از هر چيز نيازمند توجه و پاسخ صحيح به نيازهايش است، مطمنا برآوردن هر نيازي براي كودك ميسر نيست

اما آيا مي دانيد واكنش صحيح به خواست هاي غير معقولشان چيست؟ مي دانيد نوجواني بحراني ترين سن براي هر فردي است، آيا قادر به همراهي صحيح فرزندتان براي عبور از اين فصل بحراني زندگيشان هستيد؟ اگر متوجه شويد فرزندان در نوجواني در دام اعتياد افتاده يا اسير رفتارهاي نابهنجار گشته، چطور با او رفتار مي نمائيد؟ شيوه رفتار صحيح با كودكان ونوجوانان و پاسخ به تمامي سئوال هاي احتمالي پيرامون آنها در اين شاخه روانشناسي جاي دارد.


 

 

چگونه يك رابطه زناشوئي از جنس عالي داشته باشم؟

مشاوره روابط زناشوئي

رابطه زناشوئي در صورت خوب بودن ?? درصد و در صورت بد بودن ?? درصد در زندگي مرد و زن تاثير گذار خواهد بود!!! به نظر ميرسد هيچ كلامي بهتر از اين آمار نشانگر اهميت اين رابطه نيست، دانش روانشناسي در اين موارد دست به كار مي شود تا پرده باورهاي نادرست را از چشمان زوجين كنار زده و آنها را با واقعيت هاي اين رابطه آشنا سازد، بسياري اين رابطه را بد مي دانند، برخي بر اين باورند كه اين امر يك موضوع يك طرفه است و برخي هم به چشم انجام وظيفه به آن نگاه مي كنند، هستند زناني هم كه پرده حيا آنها را از ابراز نيازهاي طبيعيشان باز مي دارد، تمامي اين مسائل در مشاوره هاي روانشناسي به خوبي گره گشايي مي گردد، موضوعي كه غالبا در اين نوع مشاورها موجب حيرت طرفين مي گردد اطلاع از نيازهاي واقعي طرف مقابلشان است، زيرا پرده هاي حائل ميان آنها حتي مانع گرديده تا بتوانند شباهت ها و فانتزي هاي بيشمار ميانشان را شناسائي نمايند، مشاوره هاي زناشوئي ابداع گرديده تا زوجين به آشتي در رابط جنسي خود دست يابند و بتوانند زندگي مشتركشان را نجات دهند.


 

 

چگونه بحران ها را در روان خود مديريت كنيم؟

مشاوره استرس و اضطراب در مديريت بحران

اين سوالي است كه در مواجهه با هر بحراني ذهن ما را به خود مشغول مي نمايد، چگونه بحران را مديريت كنيم ؟ حتما تاكنون با واحدهايي خاص در كشورها با عنوان مديريت بحران آشنا شده ايد، وجود اين چنين تشكل هايي نشانگر آن است كه مديريت بحران مقوله اي تخصصي است تا جايي كه نياز به ايجاد واحدي خاص دارد، در زندگي ما هم همينگونه است در مواقع بحراني سيستم بدن ما به واكنش هاي طبيعي خود پاسخ مي دهد، «ترس» اولين و مرگبارترين واكنشي است كه با آن در حال دسته و پنچه نرم كردن خواهيم بود، اين جنگ نابرابر با پديدار شدن اختلالاتي چون اضطراب و استرس نه تنها روان شما بلكه جسمتان را هم تحت شعاع قرار مي دهد، بهترين مثال و شايد دست به نقد ترين آنها بحران همه گير كروناست كه هر روزه افراد بسياري را با انواع اسپاسم هاي جسماني و اختلالات شديد جسمي و رواني راهي بيمارستان كرده و زندگيشان را فلج مي نمايد، در حالي كه نود درصد افراد تنها به سبب اضطراب بيش از اندازه به علائم جسماني دچار شده اند يا اضطراب تا حدي در وجودشان رخنه كرده كه علائم كرونا را برايشان تداعي مي نمايد، مشاوره هاي مديريت بحران در چنين مواردي هر لحظه و هر كجا با شماست تا به روند عادي و روزمره زندگيتان بازگرديد، در اين مشاوره ها شما خواهيد آموخت چگونه ذهنتان را از مسائل نگران كننده پيرامونتان رها سازيد.

 

چطور ازدواج موفقي داشته باشم؟

مشاوره ازدواج

وقتي بحث ازدواج پيش مياد بايد مَثل «بحث يه عمر زندگيه شوخي كه نيست» را با طلا نوشت و هر لحظه به خود گوشزد كرد، از نظر روانشناسي قبل از ازدواج بايد چشمتان را روي همه مسائل باز كنيد و پس از ازدواج هم چشمتان را ببند، متاسفانه بسياري در شرايطي تصميم به ازدواج گرفته اند كه حتي درك درستي از شخصيت خود نداشته اند، در حالي كه لازمه داشتن ازدواجي موفق در وهله اول خودشناسي است، اينكه چه ميزان يكديگر را شناخته و به چه ميزان زمان براي شناخت يكديگر نياز داريد؟ در زمان ازدواج در خصوص چه مسائلي صحبت كنيد؟ حتي اينكه چه ميزان سنخيت از نظر فرهنگي، سني، مالي و تحصيلي نياز است تا بعدها دردسرساز نگردد، همگي مسائلي است كه در مشاوره هاي روانشناسي ازدواج به آن پرداخته مي شود.

 

evey_s10.png

 

 

چطور فرزندم را درست تربيت كنم؟

مشاوره تربيتي

آنچه در تربيت كودك در وهله اول به چشم مي خورد ناهماهنگي والدين در تربيت است، به عنوان مثال يكي از والدين به شدت سهل گير بوده و ديگري به شدت سختگير، اين تعارض در تربيت در مقابل فرزندان هم نمود مي يابد و به طبع كودكان به سمت والدي كه كمتر سختگيري را داشته مي روند، برخي در تربيت فرزند خود عكس آنچه براي خودشان در كودكي رخ داده رفتار ميكنند، تمام نيازهاي كودك را بدون چون و چرا اجابت مي كنند و نتيجه آن كودكي مي شود كه در ميان همسالان خود و اجتماع جايي ندارد، مواردي چون با ثبات و هماهنگ رفتار كردن با كودك، داشتن رابطه سالم و الگوي مناسب بودن براي كودك بودن، نحوه رفتار صحيح در برابر شكست ها و موفقيت هاي كودك و بسياري از مسائل ديگر در مشاوره هاي روانشناسي گره گشايي مي گردد.

 

چطور افسردگي را از خود دور كنيم؟

مشاوره افسردگي

براي بيماران درگير افسردگي موفقيت، جايگاه اجتماعي وشهرت، زيبايي و ثروت و هر چيزي كه به ذهنتان برسد بي معني است، در اين بحران هيچ دليلي براي شادي و هيچ هدفي براي ادامه زندگي پاسخگو نيست، براي برخي افسردگي از كمالگرايي شروع مي شود، برخي ديگر از شرايط و محدوديت ها و دسته اي هم از تلاش هاي بي سرانجام به دام افسردگي گرفتار مي شوند، ولي در هر صورت درد تمام افراد با هر علتي يكي است هيچ چيزي در زندگي اين افراد معني و مفهوم ندارد و تنها كسي كه مي تواند به فرد افسرده كمك كند خود اوست، صد البته راه هاي مواجهه با اين بحران براي بيمار نا مشخص است، اينجاست كه حضور مشاور ميتواند ابر سياه افسردگي را از زندگي فرد كنار زده و به اون اجازه ديدن روي واقعي زندگي را دهد، زيرا اشخاص افسرده به طرز بيمارگونه اي منفي نگرهستند و در ديدن ضعف ها و مشكلات خود بيش از حد اغراق مي نمايند.

 

هزينه مشاوره تلفني روانشناسي

با توجه به دامنه وسيع مسائل روانشناسي و زير شاخه هاي گسترده مشاوره روانشناسي آرموو، هزينه اين مشاوره ها از دقيقه اي …. تومان تا …. تومان متغير است، البته بايد به تفاضل قيمت قابل ملاحظه مشاوره هاي حضوري روانشناسي با مشاوره هاي تلفني هم اشاره كنيم كه گذشته از اينكه بايد زمان طولاني تا نوبت تعيين شده صبوري پيشه نمائيد، بسته به نام و آوازه مشاور مي تواند هزينه هاي سرسام آوري براي مشاوره گيرنده دربر داشته باشد تا جايي كه بسياري از ترس اين هزينه هاي كمر شكن قيد مشاوره و مشورت با روانشناس را مي زنند.

 

چطور مي توانم آينده اي درخشان براي خود رقم بزنم؟

مشاوره فردي

خواندن اين جمله ممكن است براي برخي تلخ باشد ولي حقيقت اين است كه «تمام انسانها در طول سفر زندگي خود تنها هستند»، هر چند بسياري در تلاش براي فرار از اين حقيقت به ديگران پناه مي برند ولي باز هم فرقي نمي كند، در بطن رابطه اي عاشقانه، در صورت تولد در خانواده اي گرم و موفق، در صورت داشتن دوستاني ناب وصميمي در هر جائي كه تصور كنيد ما تنهائيم اين تنهائي ضرورت شناخت خود، استعدادها و توانايي هايمان، يافتن مسير رشد شخصيتي را برايمان هموار مي سازد، اگر مسير رشد و خودشناسي را طي كنيد ديري نمي پايد كه با اين تنهائي انس گرفته و تمرين كردن تنهائي برايتان نه تنها دلچسب مي گردد بلكه به نقطه عطف زندگيتان مي رسيد، آيا تابحال افرادي را ديده ايد كه در نظر شما تنها هستند ولي در كار، درس، مسائل مالي خود رشد خوبي داشته اند، مشاوره فردي روانشناسي كمكي موثر است تا شما بتوانيد توانايي هاي خود را در ايجاد و نگه داشتن روابط، مقابله با مشكلات، يافتن استعداهاي خود و بسياري مسائل ديگر به كار ببنديد.

چطور به موفقيت درسي و تحصيلي برسم؟

مشاوره تحصيلي

مقوله يادگيري براي بسياري از ما تجربه دلچسب و گوارايي نبوده، ذهن ما به دنبال فرار از يادگيري تمام تلاش خود را به كار خواهد بست تا سرانجام از پاي كتاب و دفتر به سويي برود كه كمترين انرژي و بيشترين لذت نصيبش گردد، اين مقابله نابرابر كه اغلب با پيروزي ذهن همراه ميگردد براي مشاوران تحصيلي خود چالشي اساسي به وجود آورده، چگونه مي توان مقوله يادگيري را براي دانش آموزان جذاب نمود و از وزن خستگي دانش آموز كاسته و انرژي وي را به سمت يادگيري هدايت كرد، در مشاوره هاي تحصيلي مباحث خسته كننده درسي به گونه اي جذاب و البته بسيار قابل درك براي دانش آموز تشريح مي گردد و رسيدن به موفقيت را براي با ايجاد بازي ذهني براي او فراهم مي آورد، در حقيقت مشاوران تحصيلي قادرند عطش يادگيري را كه به صورت بالقوه در ذهن دانش آموز جاي دارد به صورت بالفعل در آورند.

چطور مي توانم از شر اعتياد خلاص شوم؟

مشاوره اعتياد

اگر نگوئيم تمامي افراد گرفتار در دام اعتياد ولي به جرات مي توان گفت ?? درصد معتادان مي خواهند ترك كنند آن هم واقعي، ممكن است بگوئيد خواستن يعني توانستن ولي در اعتياد هستند افرادي كه واقعا مي خواهند، خسته شده اند و به اصطلاح كم آورده اند ولي راهو رسم دوري از مواد براي هميشه را نمي دانند، برخي تصورشان از ترك تنها رفتن به كمپ و ديدن تبليغات هميشگي تلوزيوني است كه ترك را پديده اي ساده و راحت مانند آب خوردن نشان مي دهد، اگر چه ترك جسمي در مقايسه با ترك رواني ساده است، ولي شخص معتاد نياز به راهنمائي هاي مشاور دارد تا براي دوران بعد از ترك زره آهنين به تن كرده و بتواند با چالش ها و وسوسه هاي هر روزه مصرف مقابله كند، از رفتارهاي نابهنجار زمان مصرف دوري كند، بتواند به اجتماع بازگردد، وجهه اجتماعي خود را نزد دوستان، خانواده ، همسر و فرزندان خود احيا كند و نشان دهد با آن آدم سابق تفاوت هاي اساسي كرده است، در حقيقت آنچه در اين مشاوره ها انجام مي پذيرد تمرين يك روز و يك لحظه زندگي پاك است، شايد بايد اينگونه گفت در دوران بهبودي فرد به كمك مشاور خود تمرين مي كند فقط براي امروز و اين لحظه پاك بماند و پاك زندگي كند.

چطور مي توان يك روز بي وسواس زندگي كرد؟

مشاوره وسواس

موضوعي كه درمورد وسواس براي افراد وسواسي به تدريج رخ ميدهد تنها شدن است، مطمنا هيچكس دلش نمي خواد در كنار فردي قرار گيرد كه دائما دغدغه تميز كردن داشته و تمام هوش و حواسش در پي تميزي افراطي است. البته گذشته از اطرافيان، فرد وسواسي بيشتر ازديگران آزار ديده و به ناچار در لاك تنهايي خود فرو مي رود، ممكن است براي مدتي اين رفتارهاي افراطي برايش دلچسب باشد، ولي به تدريج دستو پا گير شده و بيماري هاي جسمي هم از راه رسيده و زندگي فرد در عمل فلج مي گردد، تمام چيزي كه در وسواس رخ ميدهد از ذهن فرد آغاز ميشود تصور اينكه چيزي كثيف، نجست يا تميز است، خوشبختانه مشاوره روانشناسي از قديم الايام در زمينه افراد وسواسي مرسوم بوده و شمار افرادي كه از اين نوع مشاوره ها جواب گرفته اند باعث شده اعتماد به مشاوره در اين شاخه هر روز بيشتر گردد، آنچه در نهايت در مشاوره وسواس صورت مي پذيرد بازگشت فرد وسواسي به زندگي عادي است تا بتواند بدور از هر فكر مزاحمي زندگي عادي داشته باشد.

 

ماموريت آرموو در مشاوره روانشناسي

در نهايت بايد گفت اگر به راه هاي گوناگوني متوسل شده ايد تا بتوانيد بحران هاي ناشي از روابط و دوران كودكيتان را پشت سر بگذاريد، اگر در دامان خانواده اي ناكارآمد رشد كرده ايد، حتي اگر ضربه هاي عاطفي سختي را تجربه كرده ايد و بارها احساس پوچي و خلا و طعم سردي را در روابط خودتان احساس كرده ايد، اگر به دامان همسر، دوست و حتي فرزند خود چنگ زده ايد تا حال خوب را تجربه كنيد ولي باز هم هيچ نتيجه اي نگرفته ايد و زندگي برايتان تنها معني زنده بودن گرفته است به كمك مشاوران روانشناسي ميتوانيد تمرين كنيد و به مرور بياموزيد كه زندگي كنيد و از زندگيتان لذت ببريد.

كلام آخر مشاوره تلفني آرموو اين است، مهم نيست تا چه اندازه آشفته ايد و گذشته تان مايوس كننده باشد با كسب مشورت از مشاوران گروه مشاوره روانشناسي آرموو مي توانيد اميد به زندگي تازه را در خود به وجود آوريد .

راه هاي تماس با مشاوران روانشناسي آرموو در زير مشخص گرديده، يادتان نرود براي رهايي ازهر مشكلي بسيار مهم است تا هر مقدار كه مي توانيد حرف بزنيد، منتظر تماستان هستيم:

مشاوره روانشناسي 021-45298 

دانلود اپليكيشن 

 

منبع: https://www.armoo.co/psychology-advice/

 

چند تا از بهترين بازي هاي سال 2020

۳۳ بازديد

چند تا از بهترين بازي هاي سال 2020

 

Total War

اگر به دنبال بازي هاي استراتژيكي هستيد بازي توتال وار يكي از هيجان انگيزترين بازي هاي سال 2020 است. در اين بازي شما بايد براي زنده ماندن و كشتن افراد ديگر تلاش كنيد. لازم به ذكر است كه اين بازي به صورت سريالي است و از سال 2000 هر چند وقت يك بار سري جديدش به بازار مي آيد. در سال 2020 نيز سري جديد اين بازي به نام

جنگ تمام عيار: تروآ به علاقه مندان بازي هاي استراتژيكي عرضه شده است. اين سري از بازي ها مربوط به دوره‌ي Sengoku است. لازم به ذكر است كه اين بازي نيز به يك كامپيوتر قوي احتياج دارد و با يك كامپيوتر معمولي نمي توانيد اين بازي را انجام دهيد.

 

The Evil Within 2

اگر اهل بازي‌هاي ترسناك و بقا هستيد اين بازي مي تواند براي شما گزينه ي مناسبي باشد. در نسخه‌ي اول اين بازي شيطان درون ما با يك كارگاه آشنا شديم؛ كارگاهي كه در يك صحنه‌ي جرم عجيب و وحشتناك قرار داشت و بايد با نيروهاي اهريمني مقابله مي‌كرد. حالا در فصل دوم به نظر مي رسد سه سال از آن اتفاق مي گذرد اما همه چيز در شهر عوض شده است.

اين بازي براي كامپيوتر در دسترس نيست و شما بايد ايكس باكس و يا پلي استيشن 4 داشته باشيد. پس اگر گيمري هستيد كه به بازي‌هاي ژانر ترسناك علاقه داريد به شما پيشنهاد مي كنيم اين بازي را انجام دهيد هر چند كه به عقيده ي برخي از كارشناسان اين بازي هيجان انگيز هست اما ترسناك نه! پس شايد اگر به دنبال يك بازي ترسناك هستيد اين بازي زياد براي شما مناسب نباشد.

 

جمع بندي هيجان انگيزترين بازي هاي سال 2020

در اين مقاله سعي كرديم چند تا از بازي برتر هيجان انگيز در سال 2020 را به شما معرفي كنيم، اما همان طور كه در مقاله نيز ذكر كرديم هيجان انگيزترين بازي سال 2020 بازي انفجار است. البته ذكر اين نكته نيز ضروري است كه اگر شما هم پس از خواندن اين مقاله علاقه مند شديد كه بازي انفجار را انجام دهيد بايد سايتي را براي اين كار انتخاب كنيد كه:

  • لايسنس بين المللي داشته باشد.
  • مجوز ssl داشته باشد.
  • پشتيباني آنلاين داشته باشد.
  • براي بازي انفجار ضريب بالايي در نظر گرفته باشد.
  • روش هاي واريز و پرداخت متنوعي داشته باشد.
  • اپليكيشن تخصصي داشته باشد.

منبع : my-musicfa

 

هديه تبليغاتي مناسب را چطور انتخاب كنيم؟

۲۴ بازديد

هديه تبليغاتي مناسب را چطور انتخاب كنيم؟

 

اكثر شركت ها محصولات تبليغاتي را براي مشتريان، رويدادها و چشم اندازها خريد مي كنند. آنها در واقع بيانگر زندگي شركت است و آنها كاري رو انجام مي دهند. در مقايسه با ساير بخش ها هر وقت به بيان هزينه هر عدد مي رسيم بخش هاي تبليغاتي اغلب برنده هستند.

براي مثال: انستيتو ويژه تبليغات متوجه شده است كه ميانگين ارزش تاثير هر تي شرت براي شركت 0.005 سنت است، تبليغات تلوزيوني چطور ؟ هر تاثير آنها 0.019 سنت است.

اما همه محصولات تبليغاتي تاثير برابري ندارند، چطور مي توانيد اطمينان حاصل كنيد كه آيتم هاي تبليغاتي شما حتما به هدف مي رسند.

 

هدف شما چيست؟

مي خواهيد به چه چيزي دست پيدا كنيد؟ چطور مي خواهيد آن آيتم را توزيع كنيد؟ چه فعاليتهاي براي خريد هداياي تبليغاتي داريد كه دربرگيرنده استراتژي بازاريابي و پيام شركت شما باشد؟ چطور اين موفقيت را اندازه گيري مي كنيد؟

بدون يك برنامه روشن و درك چگونگي ادغام اين محصولات با برنامه بازاريابي شما، عملا بخش قابل توجهي از بودجه بازاريابي شما به هدر مي رود و اينكه آشغالداني پشت ساختمان شما يك چشم انداز يا يك مشتري نيست.

 

مناسب بودن شخص با هديه تبليغاتي:

هدف آيتم تبليغاتي شما چه كسي است؟ محصولي را كه خودتان مي پسنديد انتخاب نكنيد چيزي را انتخاب كنيد كه مخاطبان شما مي خواهند. اطمينان حاصل كنيد آن هديه مناسب هدف شما باشد. شما مي توانيد چيزهاي مختلفي به مشتريان نسبت به چشم اندازهايي كه داريد بدهيد و شما بايد پيام هاي متفاوتي براي مشتريان خود داشته باشيد نسبت به مردمي كه از شما خريد نكرده اند. بنابراين به دنبال هديه خاص باشيد.

 

به يك PROMO-ITEMRUT نرويد:

بعضي از شركت ها بخش هاي تبليغاتي امضا دار دارند كه بايد بر روي آنها تجديد نظر كنند. مشتريان احتمالا قبلا يكبار با شما برخورد داشته اند ، بسياري از چشم اندازها ممكن است حداقل باشند اگر آنها در خط لوله باشند آنها حتما خواهند بود، چيزهاي جديد و متفاوت هر زمان تاثير تازه اي دارند.

 

تمركز FOCUS:

به هر كسي كه با شما ملاقات مي كنند هديه تبليغاتي ندهيد حتي اگر آنها پارامترهاي مخاطبان شما را داشته باشند.

هدف دقيق براي بزرگترين هدف، به عنوان مثال: دادن هديه به هر شخصي كه از غرفه شما بازديد مي كنيد منجر به كاهش ارزش آن هديه مي شود.

 

دادن و گرفتن GIVE and get:

اطمينان حاصل كنيد كه شما اطلاعات تماس هر شخصي را كه از شما هديه دريافت مي كند را داريد، مشتريان فعلي يا گذشته همه آنها را تنظيم كنيد. اما اگر تلاش مي كنيد براي جذب چشم اندازهاي جديد، دادن چيزي بدون گرفتن چيزي در برگشت، آن را اشتباه انجام مي دهد.

 

چيزهاي مفيد انتخاب كنيد:

چيزي راانتخاب كنيد كه مخاطبان شما تا زماني كه ممكن باشد از آن هديه استفاده كنند. به دنبال هداياي تبليغاتي جديد باشيد.

يك تحقيق نشان مي دهد كه استفاده از هداياي تبليغاتي ، 69 درصد علاقه به برند تجاري شما را بالا مي برد و 84 درصد باعث افزايش تاثير نام تجاري شما مي شود و بدليل هر بار استفاده مشتريان از اين هديه در معرض ديد ديگران قرار ميگيرد همين باعث افزايش پاداش براي شما مي شود.

 

شامل دعوت به عمل يا فراخوان include a call to action:

هديه تبليغاتي بايد قابل استفاده، هدفمند و متناسب با استراتژي باشد. اما اگر راهي را براي عمل به مشتري ندهيد آن شكست مي خورد.

اطلاعات تماس شما بايد شامل : برند، آدرس سايت ، شماره تماس، QR كد و شعار باشد.

 

مسائل كيفيت Quality matters:

آيتم هاي تبليغاتي، تاثير برند پايدار را ترك مي كنند.

عرضه هداياي ارزان و بي كيفيت بدتراز اين است كه چيزي را هديه ندهيد، جهت گيري دقيق به كيفيت هم مرتبط است.

هر مدركي كه از فروشنده دريافت مي كنيد را بررسي كنيد آيا همه چيز روشن و آسان براي خواندن است؟ آيا شماره تماس درست است؟غلط املايي ندارد؟

براي اطمينان بيشتر مدرك را براي چندين جفت چشم ديگر بفرستيد.

 

 

·هداياي تبليغاتي ديجيتال:

امروزه با پيشرفت تكنولوژي و اختراع وسايل الكترونيكي جديد، هداياي ديجيتال جزو پرطرفدارترين زيرمجموعه هداياي تبليغاتي مي باشد. اين دسته شامل جديدترين كالاهاي الكترونيكي با قابليت شخصي سازي و چاپ اختصاصي مي باشد.

1- فلش مموري :

فلش مموري نيز مي‌تواند به عنوان يكي از  هداياي تبليغاتي ديجيتال جهت مطرح كردن برند شما مورد استفاده قرار بگيرد؛ زيرا با وجود گسترده شدن تكنولوژي امروزه بيشتر اطلاعات در بين افراد از طريق فلش مموري ها به اشتراك گذاشته مي‌شود. از اين رو فلش مموري به عنوان يك وسيله پر كاربرد مي‌تواند يكي از بهترين هداياي تبليغاتي براي كسب و كار شما در نظر گرفته شود. اين دسته شامل انواع فلشهاي زير مي باشد :

• فلش مموري اختصاصي

• فلش مموري كريستالي

• فلش مموري كارتي

• فلش مموري چرمي

• فلش مموري خودكار

• فلش مموري فلزي

• فلش مموري چوبي

• فلش مموري لاكچري

• فلش مموري OTG

 

2- پاور بانك :

خريد پاور بانك ارزان كه بيشتر به عنوان هداياي تبليغاتي نمايشگاه براي جذب مشتريان ارائه مي‌شود. يكي از بهترين و خلاقانه‌ترين وسايل براي جذب مشتري‌هاي بيشتر براي شركت شما مي‌باشد؛ زيرا با گسترش روز افزون استفاده از تلفن‌هاي همراه هوشمند، استفاده از پاور بانك نيز براي شارژ گوشي رونق بسياري پيدا كرده است. حك آرم شركت شما بر روي پاور بانك به علت استفاده مداوم از اين وسيله علاوه بر اين كه داراي جنبه تبليغاتي است، مي‌تواند نام شركت شما را هميشه در خاطر مشتري محفوظ نگه دارد.

3- اسپيكر بلوتوث :

اسپيكر بلوتوث قدرتمند، باندهاي اكتيو و پسيو، ميكروفن هاي فوق العاده، اسپيكرهاي قابل حمل بي نظير، تنها بخشي از اين نوع اسپيكرها مي باشد. كافيست مقداري قيمت محصول را چشم پوشي كنيد تا برترين اسپيكر كامل قرن را در دستان خود حس كنيد.

4- موس تبليغاتي :

امروزه كامپيوتر جزيى از زندگى بشر شده است. كار با اين وسيله بدون موس تقريبا غير ممكن است. بنابراين موس تبليغاتى تبديل به يكى از كاربردى ترين هداياى تبليغاتى شده است. اين دسته شامل با كيفيت ترين انواع موس اپتيكال بى سيم بلوتوث و با سيم و امكان چاپ و تبليغات اختصاصى بر روى بدنه مى باشد.

 

سفارش آنلاين گل چه مزايايي نسبت به خريد حضوري دارد؟

۲۹ بازديد

سفارش آنلاين گل چه مزايايي نسبت به خريد حضوري دارد؟

mlm_m1.jpg

خريد گل از كارهايي است كه بايد آن را با حوصله و سليقه انجام داد اما ترافيك و مشكلات تردد در شهر گاهي موجب مي‌شود، خريد گل بدون دقت و سليقه انجام شود و در اين شرايط سفارش آنلاين گل بهترين انتخاب است.

به گزارش ايسنا بنا به اعلام فروشگاه وي آي پي شاپ، آيا مي‌دانيد اگر بخواهيد گل بخريد و به عزيزانتان هديه دهيد و با مشكل ترافيك برخورد نكنيد و در زمان تان صرفه‌جويي كنيد چه انتخابي داريد؟

سفارش گل

حتماً مي‌دانيد كه سفارش گل يكي از حساس‌ترين و منحصربه‌فردترين تجربيات هر فردي در طول زندگي‌اش خواهد بود؛ زيرا عموماً سفارش گل هديه‌اي ست كه براي فردي خاص، روزي خاص و يا مناسبتي خاص تدارك ديده مي‌شود؛ بنابراين انتخاب شما در سفارش گل اهميت بسيار زيادي براي انتقال احساساتتان خواهد داشت. فراموش نكنيد كه گل در تمام دنيا مفهومي فراتر از يك هديه داشته و بيشتر بيانگر احساسات عميق، عواطف، احترامات و انرژي‌هاي مثبت و لطافت روح مي‌باشد. به همين منظور سفارش گل فرآيندي حساس و مستلزم دقتي ريزبينانه مي‌باشد.

همان‌طوري كه حتماً مي‌دانيد امروزه با توجه به تغيير شكل و سبك و سياق زندگي‌ها در عصر نوين، بسياري از اقدامات ما نيز در جنبه‌هاي جزئي و گوناگون زندگي نيز دستخوش تغييراتي شده‌اند؛ كه از نمونه‌هاي آن‌ها مي‌توان به سفارش هداياي آنلاين مانند سفارش گل به‌صورت آنلاين اشاره داشت. چنين شيوه‌اي از سفارش گل به شما اين امكان را مي‌دهد تا به‌صورت غيرحضوري پروسه انتخاب و خريد گل را با بررسي نمونه‌هاي مشابه دسته‌گل يا شاخه گل‌هاي آراسته‌شده و يا با توجه به باكس گل هديه مانند باكس گل رز يا باكس گل مريم يا باكسهاي گلهاي مختلف انجام دهيد و سپس آن را در زمان دلخواهتان به محل دلخواهتان ارسال كرده و به دست شخص موردنظرتان برسانيد.

نكته‌ي بسيار مهم در سفارش گل چه به‌صورت آنلاين و چه به‌صورت حضوري توجه به اين نكته است كه اين كار يعني سفارش گل و تزئينات آن توسط متخصصاني صورت گيرد كه بااطلاع و تسلط كافي به هنر زيبايي‌شناسي و تركيب‌بندي رنگ‌ها بتوانند موقعيت شما را تصور كرده و متناسب با آن دسته‌گل يا سبد گل و يا هرآن چه شما آن را سفارش مي‌دهيد را آماده كرده و در اختيارتان قرار دهند.

فرايند سفارش گل به‌صورت آنلاين

تصور كنيد مي‌خواهيد سفارش گل به‌صورت آنلاين را براي اولين بار انجام دهيد و براي يكي از كساني كه دوستش داريد، گل يا باكس گل هديه دهيد. درواقع هديه دادن گل يكي از هداياي مقرون‌به‌صرفه و درعين‌حال هيجان‌انگيز است كه مي‌توانيد حسابي دل طرف مقابلتان را به دست آوريد! فرقي نمي‌كند كسي كه دوستش داريد، مادرتان، برادرتان و يا همسرتان باشد! گل در گروه هداياي خاص قرار دارد و مي‌تواند براي هر فردي خوشايند و دلپذير باشد. سفارش گل به‌صورت اينترنتي فرايند ساده‌اي دارد كه مي‌توانيد به‌راحتي در منزل بنشينيد و گل دلخواهتان را سفارش دهيد! همچنين ارسال گل به ايران يكي از مزيت‌هاي ممتاز خريد اينترنتي گل است و در هر كجايي كه باشيد گل سفارش داده شده درب منزل به شما و يا فرد مورد نظرتان تحويل داده خواهد شد. به همين منظور ما قصد داريم در رابطه با فرايند سفارش گل به‌صورت آنلاين مطالب مهم و مختصري را برايتان ارائه دهيم. با ما همراه باشيد.

سفارش آنلاين گل

شما مي‌توانيد خريد گل دلخواهتان را به‌صورت آنلاين انجام دهيد. در واقع سفارش گل به‌صورت اينترنتي امروزه يكي از كارهاي روزمره افرادي است كه يا وقت كافي براي خريد حضوري گل ندارند و يا نمي‌خواهند وقتشان را در تردد و ترافيك شهر هدر دهند. اين روش بسيار كارآمد و كاربردي بوده و با استقبال بي‌نظيري روبرو شده است به‌گونه‌اي كه امروزه افراد كمتري تمايل به خريد حضوري گل دارند. در واقع در بيشتر مواقع محدوديت‌هايي همچون زمان و روزهاي تعطيل باعث شد تا افراد نتوانند در زمان دلخواهشان به خريد گل بپردازند ازاين‌رو فروشگاه‌هاي آنلاين اين امكان را براي افراد فراهم كرده‌اند تا بدون هيچ‌گونه محدوديت زماني به سفارش آنلاين گل بپردازند.

دسته‌گل شيك و مقرون‌به‌صرفه

خريد دسته‌گل شيك و مقرون‌به‌صرفه براي برخي از افراد بسيار مهم است و مي‌خواهند در كنار شيك بودن، قيمت مناسبي هم داشته باشد. اگر در گروه افرادي هستيد كه خريد دسته‌گل يكي از كارهاي هميشگي شماست و هزينه آن‌هم برايتان اهميت دارد مي‌توانيد از خريد آنلاين استفاده كنيد. خريد از فروشگاه‌هاي آنلاين نه‌تنها خريدي راحت و بي‌دغدغه را برايتان به همراه خواهد داشت، بلكه هزينه‌اي بسيار مناسب هم پرداخت خواهيد كرد. به همين منظور ما قصد داريم در اين مطلب در رابطه با خريد دسته‌گل شيك و مقرون‌به‌صرفه مطالب كليدي و مفيدي را برايتان ارائه دهيم. با ما همراه باشيد.

خريد دسته‌گل شيك و مقرون‌به‌صرفه به‌صورت آنلاين!

يكي از ساده‌ترين راه‌ها براي خريد دسته‌گل شيك و مقرون‌به‌صرفه، خريد گل به‌صورت آنلاين است! اين روزها افراد زيادي از طريق سفارش آنلاين گل دوستان و عزيزانشان را سورپرايز مي‌كنند. خريد گل اين امكان را به شما مي‌دهد كه بتوانيد به‌راحتي در بين فروشگاه‌هاي متنوعي كه وجود دارد دسته‌گل شيك و مقرون‌به‌صرفه خود را انتخاب كنيد و آن را سفارش دهيد! غالباً فروشگاه‌هاي اينترنتي انواع دسته‌گل‌هاي متنوع و شيك را در فهرست خود دارند و شما به‌راحتي مي‌توانيد با مراجعه به آن فهرست، گل شيك و خاصي را سفارش دهيد.

دسته‌گل شيك چه ويژگي‌هايي دارد؟

اولين چيزي كه در خريد دسته‌گل شيك مهم است، انتخاب گل تازه و خوش‌رنگ است. بايستي به مراسمي كه مي‌خواهيد دسته‌گل سفارش دهيد هم توجه كنيد و در انتخاب گل‌ها دقت نمائيد. رنگ گل‌ها هم تأثير چشمگيري دارد و اگر براي مراسم خواستگاري، تولد و يا سالگرد ازدواج دسته‌گل مي‌خريد، بايستي ازگل‌هايي به رنگ شاد انتخاب كنيد. خريد گل‌هاي يكرنگ و يك‌شكل خاص و منحصربه‌فرد هستند و زيبايي دسته‌گل را دو برابر مي‌كنند. اگر قصد خريد آنلاين گل را داشته باشيد، خيالتان آسوده باشد چراكه اين فروشگاه‌ها بهترين و زيباترين دسته‌گل را برايتان ارسال خواهند كرد.

سفارش تاج گل و ارسال تاج گل ترحيم به مساجد!

امروزه با توجه به مسافت‌هاي طولاني بين‌شهري و حتي ترافيك درون‌شهري، انتخاب، سفارش و دريافت تاج گل به‌صورت آنلاين سرعت انجام كار را بالاتر مي‌برد و براي مراسم عزاداري، ترحيم و تسليت مي‌شود در سايت گل‌فروشي آنلاين تاج گل مربوطه را انتخاب كرد و سفارش را ثبت كرد سپس در ساعت مورد دلخواه تاج گل را در مسجد يا مقصد مورد نظر تحويل بگيريد.

باكس گل رز جاودان : يك هديه خاص و لاكچري

اگر مايليد هديه اي هيجان انگيز و الهام بخش به يكي از عزيزان خود بدهيد ، گل رز جاودان بهترين انتخاب شماست . اين نوع رز نه تنها براي هنرمندان و طرفداران گل هاي زيبا جذاب است بلكه مورد پسند همه ي سليقه هاست.به طوري كه ميتوان گل رز جاويدان را به عنوان هديه اي فوق العاده روز مادر ، ولنتاين ، كريسمس ، اعياد ملي و مذهبي ، تولد ، فارغ التحصيلي ، سالگرد ها و . . . برشمرد. همچنين هديه اي مناسب و زيبا براي دكوراسيون اتاق و دفتركار است . وجود چنين موجود زنده ي زيبايي در كنار فرد دوست داشتني ما ،به او ياد آوري ميكند كه عشق حقيقي ميتواند تا ابد زنده و پايدار باشد.

قيمت رز جاودان

متاسفانه به دليل وارداتي بودن اين گل ماندگار ، قيمت رز جاودان مستقيما به دلار و يورو سرو كار دارد. به همين دليل با تغيير نوسانات نرخ ارز قيمت آن متغير است. ولي در مجموع به دليل گران بودن آن نسبت به ساير گل هاي رز ، معمولا به صورت تك شاخه عرضه مي شود. و هر شاخه با توجه به سايز گل ، رنگ ، برند توليد كننده آن و جنس باكسي كه در آن قرار مي گيرد بين 200 تا 550 هزار تومان مي باشد.

 

پروژه 6040 حرف آخر چيست؟

۳۳ بازديد

پروژه 6040 حرف آخر بهترين برنامه مطالعاتي براي دانش آموزان

m3x1_c1.jpg

پروژه 6040 حرف آخر ،‌ اكثر شما دانش آموزان وقتي به تايم كنكور نزديك تر مي شويد به دنبال منابع جمع بندي گشته يا بعضي از شما اصلا خوب درس هايتان را نخوانده و از الان مي خواهيد دروس خود را مطالعه كرده و در كنكور نتيجه قابل قبولي را كسب كنيد. براي بعضي از شماها شايد اين غير قابل باور باشد كه آيا مي توانيم به نتيجه قابل قبولي دست پيدا كنيم؟ يا اصلا مي رسيم تا درس هارا از اول مطالعه كنيم؟ اگر دوست داريد بدانيد كه مي شود اين كار را كرد يا نه با ما همراه باشيد.

پيشنهاد موسسه حرف آخر چيست؟

موسسه حرف آخر براي شما دانش آموزان پروژه 6040 را پيشنهاد مي كند.در سال هاي 97 و 98 اكثر دانش آموزان با استفاده از اين پروژه به نتيجه دلخواه خود دست پيدا كرده اند. براي همين موضوع هر ساله موسسه حرف آخر كه حرف اول و آخر را در كنكور سراسري ميزند با ارائه اين پروژه كمك شاياني به دانش آموزان مي كند. پروژه 6040 از دو قسمت آموزش و آزمون تشكيل شده كه مفصل در مورد اين پروژه توضيح خواهيم داد. اما شما دانش آموزي كه فكر مي كني انگيزه و توانايي بالايي براي رسيده به هدف و برنامه آينده خودت رو داري و فكر مي كني كه اگر از الان با خواندن درست طبق برنامه و منابع آموزشي قوي مي توني به اهدافت برسي پس اين پروژه رو از دست نده و با ثبت نام تو اين طرح با همه مشكلات خداحافظي كن!!!!

پروژه 6040 حرف آخر چيست؟

پروژه  6040 حرف آخر يك برنامه مطالعاتي براي شما دانش آموزاني است كه مي خواهيد در 100 روز تمامي مباحث كنكور را جمع كرده و با زدن تست هاي زياد مشكلات خود را برطرف كنيد. پروژه 6040 از دو قسمت تشكيل شده است. قسمت اول كه همان بحث آموزش شما دانش آموزان مي باشد يا همان قسمت 60، شما دانش آموزان در 60 روز با تقريبا 6 ساعت مطالعه در روز مي توانيد 100 درصد مطالب را توسط اساتيد حرف آخر آموزش ديده و گنجايش و ظرفيت آموزش خود را براي رقابت با دانش آموزان بالاتر ببريد.همين طور در قسمت محك يا 40 شما با دادن 20 آزمون جامع خود را براي كنكور آماده كرده تا استرس و دغدغه كنكور را نداشته باشيد.

بررسي موشكافانه پروژه 6040 موسسه حرف آخر

با وجود اينكه اكثر دانش آموزان با تلاش خود و ساعت ها مطالعه در صدد رسيدن به اهداف خود هستند اما به نتيجه دلخواه خود نمي رسند. چرا اين اتفاق مي افتد؟ دليل اصلي آن مطالعه اشتباه و نداشتن مرور و آزمون هاي شبيه ساز كنكور در حد استاندارد است. اما موسسه حرف آخر با هدف ارائه صحيح تدريس و جمع بندي و همين طور آزمون هاي استاندارد شبيه ساز كنكور اين مشكلات را از دوش دانش آموزان برداشته است. فقط كافي است اراده كنيد تا به بهترين هاي كنكور دست پيدا كنيد.

پروژه 60

همان طور كه از اسم اين قسمت پروژه مشخص است مدرسين موسسه حرف آخر در 60 روز شما را با برنامه منسجم و آموزشي حرفه اي به درصد 70 مي رسانند. در اين دوره 60 روزه شما با مطالعه 100 ساعت از دروس عمومي و 200 ساعت از دروس اختصاصي در مجموع با 300 ساعت خواندن دروس كل اين مجموعه را به اتمام مي رسانيد. حال مشكل اساسي آنجاست كه آيا همه دانش آموزان مي توانند از اين پكيج استفاده كنند؟ بله ما دو دسته دانش آموز داريم. يك دسته از دانش آموزان تمامي دروس را يك بار خوانده و نياز به جمع بندي نهايي دارند. يك دسته ديگر كه درس را مرتب و با برنامه مناسب نخوانده و الان نمي دانند چيكار كنند. كه ما براي هر دو دسته اين پكيج را تهيه كرده ايم.

پروژه 40

بعد از اتمام پروژه 60 نوبت به پروژه 40 مي رسد. ما در اين پروژه با 20 آزمون جامع شبيه ساز كنكور شما را براي كنكور سراسري آماده مي كنيم. شما بصورت يك روز درميان با يك آزمون خود را محك زده و در روز بعد با تحليل اين آزمون نقاط ضعف خود را بررسي كرده و مشكلات خود را برطرف مي كنيد. حال اينجا نقطه قوت موسسه حرف آخر نسبت به بقيه موسسات مشخص مي شود. شما براي تحليل آزمون به جاي استفاده از پاسخ نامه از پاسخ نما استفاده مي كنيد. يعني تك تك سوالات 20 آزمون براي شما توسط اساتيد حل و ضبط شده و در قالب پاسخ نما ارسال مي شود.

ويژگي هاي پروژه 6040

  • آموزش 100 درصدي مطالب با اساتيد حرفه اي كشور
  • مناسب براي همه ي دانش آموزان كشور
  • تدريسي جامع براي رسيدن به 70 درصد كنكور در پروژه 60
  • 20 آزمون شبيه ساز كنكور در پروژه 40
  • آزمون هاي دفترچه اي مطابق كنكور
  • سوالات تاليفي و استاندارد كنكور براي شما دانش آموزان
  • استفاده از پاسخ نما به جاي پاسخ نامه
  • رسيدن به آمادگي صد درصد بعد از اتمام پروژه 6040

دلايل بازدهي پروژه 6040 حرف آخر از نظر دانش آموزان

1- شما دانش آموزان عزيز از روزي كه اين پروژه را شروع مي كنيد هر روز در حال پيشرفت هستيد. به جاي اينكه بنشينيد و از روي كتاب درسي مطالعه كنيد و از فرط خستگي درس را كنار بگذاريد با استفاده از تدريس هاي محشر اساتيد حرف آخر كه با استفاده از انيميشن و پويا نمايي دروس را تدريس مي كنند و با استفاده از الگوهاي جذاب ساعت تدريس خود را به حداقل مي رسانند شما دوست نداريد از پاي تدريس بلند شده و حتي نمي دانيد چطور ساعات شما در حال گذر بوده است.

2- يكي از عوامل بسيار مهم در موفقيت يك دانش آموز استفاده از برنامه ريزي صحيح هنگام مطالعه خود مي باشد. مرور مطالب و برنامه درستي كه اطلاعات درسي را وارد حافظه بلند مدت شما بكند. موسسه حرف آخر با برنامه حرفه اي كه در پروژه 6040 به شما دانش آموزان مي دهد راه و روش مطالعه و همين طور مسير موفقيت را براي شما روشن و هموار مي سازد.

3- يكي ديگر از نقاط قوت پروژه 6040 حرف آخر برنامه قطاري اين پروژه مي باشد. شما با برنامه اين پروژه مي توانيد از سر در گمي مطالب در آمده و بدانيد كه در آينده چه درس هايي را مطالعه كرده و در چند روز تمامي مطالب را به اتمام مي رسانيد.

4- شما با استفاده از اين پكيج و تدريس هاي فوق العاده اساتيد حرف آخر و همين طور برنامه ريزي فوق العاده مي توانيد خود را براي رسيدن به رتبه هاي تك رقمي و دو رقمي كنكور آماده نماييد.

رتبه هاي پروژه 6040 سال هاي گذشته موسسه حرف آخر

نگاهي به رتبه هاي سال هاي گذشته موسسه حرف آخر كه با استفاده از پروژه 6040 به اين جايگاه رسيدن مي اندازيم.

  • حسام مراد بيگي رتبه 2 كنكور رياضي
  • فردين شقاقي رتبه 9 كنكور انساني
  • عليرضا مرداني رتبه 10 كنكور تجربي
  • هانا ياري رتبه 12 كنكور تجربي(رتبه سال گذشته 1000)
  • خشايار نجفي رتبه 13 كنكور تجربي
  • روژين ياري رتبه 18 كنكور تجربي(رتبه سال گذشته 2000)
  • محمد پادويي رتبه 18 كنكور تجربي
  • جعفر قرايي رتبه 27 كنكور تجربي

رتبه هاي خاص پروژه 6040

  • زهرا سلطاني رتبه 275 كنكور تجربي(سال قبل 27000)
  • فائزه كيان فر رتبه 304 كنكور تجربي(بعد از 4 سال كنكور بدون حرف آخر)
  • محمد خادمي رتبه 427 كنكور تجربي(پس از سال ها دوري از درس)

و ديگر دوستان عزيزمون كه نتونستيم اسم عزيزشون رو اينجا اضافه كنيم.

براي استفاده از پروژه 6040 حرف آخر ميتوانيد با مشاورين مجموعه ارتباط داشته تا تصميم درستي را در مورد آينده خود داشته باشيد. ما منتظر شما هستيم 09129573833

منبع : حرف آخر

برگرفته از مقاله پروژه 6040 حرف آخر بهترين برنامه مطالعاتي براي دانش آموزان